Добро утро!!

Добро утро приятели от българската група.
Днес станах,малко по късно и така като съм тръгнал да си нарушавам режима,реших да изпия една чаша кола с кафето.
Понеже спрах да пия газирано на 5 януари,за да видя първо дали мога,второ дали има ефект.
Моите резултати за това кратко време са,да има смисъл да се спре газираното
Аз усещам,че имам повече енергия и като цяло станах по продуктивен,дали беше трудно,не не беше
Започнах да пия много газирано предишните месеци и почти не пих вода,мислех си,че съм пристрастен и ще ми бъде трудно,но не беше
Препоръчвам на всеки който обича:енергийни напитки,кола,фанта.Да си
направи експеримент и да спре да ги
пие,поне за месец,при мен имаше ефект надявам се и при вас да е така🤗
ОТ ВОДАТА НЯМА ПО ХУБАВО!!
Пожелавам приятен ден на всички✌️

img_0.7153890194797947.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments