AlgoTech tokens (ALGT) - a sure profit or a clumsy scam?

Tokeny AlgoTech (ALGT) pewny zysk czy nieudolne oszustwo?

One day I received information about the pre-sale of tokens by an unknown company AlgoTech (ALGT), which is to become a competitor to BLUR and Celestia (TIA). Encouraged by the quite high demand and the sale of ALGT tokens, which after two days reached the level of USD 1 million, and at the time of writing this it is already over USD 2 million, I decided to take a closer look at this project.

Pewnego dnia dotarły do mnie informacje o przedsprzedaży tokenów nieznanej firmy AlgoTech (ALGT), która ma stać się konkurencją dla BLUR i Celestia (TIA). Zachęcony dość dużym popytem i sprzedażą tokenów ALGT, która po dwóch dniach osiągnęła poziom 1 mln dolarów USD, a w momencie kiedy to piszę jest już ponad 2 mln USD postanowiłem przyjrzeć się bliżej temu przedsięwzięciu.

Registration process and inconsistencies - Minimum package $25 as I purchased for $1!

Proces rejestracji i niespójności - Minimalny pakiet 25 USD, jak kupiłem za 1 USD !

Registration went smoothly, I connected to my wallet and purchased $1 as a trial. Here I already had doubts about the professional approach of this company, because the regulations clearly state that the minimum purchase package is USD 25. Why does the system allow such transactions? It is not the end.

Rejestracja przebiegła bezproblemowo, połączyłem się z portfelem i kupiłem na próbę 1 USD. Tu już miałem wątpliwości do profesjonalnego podejścia tej firmy, bo w regulaminie wyraźnie jest napisane, że minimalny pakiet zakupowy to 25USD. Dlaczego system pozwala na takie transakcje? To nie koniec.

Calls from California and emails explaining - is this professional?

Telefony z Kaliforni i maile wyjaśniające - to profesjonalne?

Unfortunately, the attempt to make another purchase, a 25USD package, failed because the system was unable to generate either the amount (BNB in my case) or the BNB shipping address. It got interesting. The next day, someone from this company from California called me twice and I received this message via e-mail.

Niestety próba kolejnego zakupu, pakietu 25USD nie udała się, ponieważ system nie potrafił wygenerować ani kwoty (w moim przypadku BNB), ani adresu wysyłki BNB. Zrobiło się ciekawie. Następnego dnia dwukrotnie dzwonił do mnie ktoś z tej firmy z Kaliforni na e-maila otrzymałem taką wiadomość.

Broken links on the website

Niedziałające odnośniki na stronie

I decided to take a closer look at the strategy of this venture, but unfortunately it was not possible. Each attempt to click on the icons redirects you to an external website, requiring you to log in again, which does nothing and causes a loop. Unfortunately, tech support only answers the questions it wants answered.

Postanowiłem przyjrzeć się bliżej strategii tego przedsięwzięcia, niestety nie było to możliwa. Każda próba kliknięcia na ikony, przekierowuje na zewnętrzną stronę wymagając ponownego logowania, które nic nie wnosi i się zapętla. Niestety pomoc techniczna odpowiada tylko na pytania, na które chce odpowiedzieć.

Promotions like at a village market 20% 10% and 15% - they deceived me

Promocje jak na wiejskim targowisku 20% 10% i 15% - zrobili mnie w balona

The next day the problem was resolved and I was able to purchase the package for $25 with a +20% discount. That's nice. The next day I decided to buy more tokens, this time for USD 5 and after some minor problems I bought it with a +10% promotion. How surprised I was when I saw a few hours later that there was now a +15% promotion! It seems to me that I have been fooled - it does not bode well for this project.

Następnego dnia problem został rozwiązany i udało mi się kupić pakiet za 25 USD z promocją +20%. To miłe. Kolejnego dnia postanowiłem kupić kolejne tokeny, tym razem za 5 USD i po małych problemach kupiłem z promocją +10%. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem parę godzin później, że jest teraz jest promocja +15% ! Coś mi się wydaje, że zostałem zrobiony w balona - nie wróży to dobrze temu przedsięwzięciu.

I reached the https://algotech.ai/ project itself - my eyes popped out of my head.

Dotarłem do samego projektu https://algotech.ai/ - oczy wyszły mi z orbit.

An unfinished page in Hebrew appeared on the screen in front of me. A kindergarten child will make such a piece of crap and it will manage your cryptocurrencies!!!

Przede mną na ekranie pojawiła się niedokończona strona w języku hebrajskim. Takiego gniota postawi dziecko z przedszkola, a to ma zarządzać waszymi kryptowalutami!!!

Creator of the project https://yazame.com/

Twórca projektu https://yazame.com/

I followed suit - I looked at the website of the creator of this masterpiece https://yazame.com/ and looked at his portfolio. There is not a single serious company there that would use this man's services.

Poszedłem za ciosem - zajrzałem na stronę twórcy tego arcydzieła https://yazame.com/ i obejrzałem jego portfolio. Tam nie ma ani jednej poważnej firmy, która skorzystała by z usług tego pana.

You can say that I'm nitpicking, but this is a company that is supposed to deal with your assets! I hope you will think twice before spending your hard earned money. I invested USD 30, but for now that's probably all I could lose.

Możecie powiedzieć, że się czepiam, ale to jest firma, która ma obracać waszym majątkiem! Mam nadzieję, że zastanówcie się dwa razy, zanim wydacie swoje ciężko zarobione pieniądze. Ja zainwestowałem 30 USD, ale na razie to chyba wszystko co mogłem stracić.

Good luck

Powodzenia

© copyright marianomariano
photo: https://Algotech.trade, https://algotech.ai, https://yazame.com/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now