Телятина з гарбузом у темному пиві

Привіт, друзі! Кілька днів тому, я писав, що я вирішив зварити гарбузовий суп-пюре. Але (і я теж це неодноразово згадував 😊) гарбузи цього року у нас вродили усі як на підбор, дуже великі, то ж якщо берез один гарбуз, то приготуванням лише однієї страви не обійдешся, дві-три точно вийде (а може й чотири) 🙂.

Отож наступною стравою, яку я приготував з того гарбуза, стала телятина з гарбузом, тушкована в темному пиві. Взагалі-то цю страву я вже запланував давно приготувати і дві баночки пива лежали у мене в холодильнику вже кілька тижнів (так, оце в мене сила волі 😂), нарешті випала нагода.

Рецепт записаний у кулінарному записнику дружини і на одну порцію там іде пів кілограма гарбуза і пів кілограма телячого (яловичого) м'яса (ну власне у мене не телятина була, а яловичина 😉), але я трохи захопився і начистив більше гарбуза, ніж треба. Але я вирішив залишити весь гарбуз, оскільки я витягнув з морозилки шматок м'яса розміром 1,4 кг.

До речі, шматок гарбуза, який порізав на маленьку шматки, щоб зручніше було зрізати шкірку, нагадав мені ялиночку ☺️. Видно, що передріздвяний настрій вже витає в повітрі)).

Далі у нас з інгредієнтів цибулина (у мене було дві маленьких) і перець. Цибулю треба почистити і нарізати кубиками:

Перець в ідеалі свіжий, але морожений теж підійде:

Часничок нарізаємо на маленькі шматочки. Так він наситить страву лагідним, а не гострим смаком:

Потім, беремо за рецептом, тридцять грамів масла (я гадаю, що взяв цілих п'ятдесят 🙂) і кидаємо на гарячу сковороду:

Одразу ж кидаємо перець та цибулю і легенько їх обсмажуємо:

Беремо наше м'ясо і нарізаємо його на шматки приблизно 3 на 3 см:

Зі спецій нам знадобиться сіль, перець, лавровий лист та кориця (вона дуже гарно поєднується з темним пивом і гарбузом, але головне дати дрібку, щоб не перенаситити страву корицею).

Викладаємо м'ясо шматками у мультиварку, зверху тушені у вершковому маслі овочі, спеції до смаку та часник та лавровий листок., тоді наступний шар м'яса і знову тушені овочі.

Заливаємо м'ясо пляшкою темного пива:

Ставимо мультиварку у режимі повільного тушіння на 2 години:

Поки м'ясо тушиться, приготуємо моркву. Нам знадобиться одна велика морквина. Її треба очистити і нарізати кубиками і додати до м'яса через 1 годину 20 хвилин після початку тушіння:

Ще через двадцять хвилин додаємо гарбуз і тушимо ще двадцять хвилин:

Так, час вийшов, але відкривши, я побачив, що верхні кубики гарбуза ще зовсім сирі. Це через те, що я дав більше гарбуза, ніж у рецепті. Тому я перемішав усе і ще поставив тушитися на двадцять хвилин.

Двадцять хвилин було явно забагато і увесь гарбуз просто розварився. Тому в мене вийшов скоріше гарбузовий суп з крупними шматками м'яса 😂. Але дуже смачний 😉.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now