Яблучний пиріг із сюрпризом

Можна скільки завгодно планувати свою кухонну діяльність. Але коли у тебе зіпсований за день нстрій, - краще відміни свої плани і приготуй на вечерю картоплю в мундирах. І сальця поріж, гірчичку відкрий до нього. Але не берися пекти якийсь там суперовий яблучний пиріг! Бо воно нічим суперовим не буде. Точно кажу. 😉🙃
Так, на вечір я і планувала спекти пиріг. Навіть знала, які я візьму для нього яблучка: із нашої мініатюрної яблуньки. Бо їх мало, але саме такі - ароматні та тверді - годяться для випічки.

1.jpg

І все було б добре, якби із самого ранку мені не зіпсували настрій. Оці 'дачні любителі тварин', які раз на місяць приїдуть, і підгодовують біля своїх парканів бездомних собачок та котиків. А потім на всю зиму зникають, а їх 'любимчики' голодні та холодні. Чекають там же, де їм влітку перепадав раз на місяць кусок хліба... 😢
Саме з такою людиною посварилася зранку. Зібрала на перехресті сімох (!!!) собак, - ні проїхати, ні пройти. Годує... А завтра поїде додому і спокійно спатиме в теплому ліжку. А ці песики чекатимуть на неї під плотом. Ні проїхати, ні пройти! 😡
Любиш, жалієш - забери з собою. Прилаштуй. Вилікуй. Оброби від паразитів. Позбав поганих звичок. Навчи гуляти на повідку. Дай рекламу. І прилаштуй, а не 'купи' куском хліба і покинь на голод і холод!
Ну це не про пиріг, вибачаюся. 😊

Все починалося добре: готую тісто. Розтираю яйця із цукром, додаю масло, сіль, це все підготувала заздалегідь. І от мені треба дістати ванілін із верхньої шафи, де у мене сховані всі спеції. Відкриваю дверці. Беру пакетик із ваніллю. І тут щось із шафи падає. В миску із тістом. Дивлюся, і отетеріваю: коробочка із хмелі-сунелі впала, кришечка відскочила вбік, і вся приправа висипалась на моє ще не замішане тісто ДЛЯ СОЛОДКОГО ПИРОГА! 😮

3.jpg

Щоб вийти із стану шоку, вийшла на вулицю. Що ж далі? Як поступити? Спецій насипалося чимало... А викидати почате тісто шкода. Та й часу обмаль, інше замісити - пиріг до вечері не буде готовий. Але мені саме на вечерю треба...
Вирішила зробити експеримент і продовжувати. Незважаючи на присутність у пирогу м'ясної приправи.
Вийшло дуже смачно. Та і з вигляду - непогано. Тільки сам пиріг не вийшов розсипчатим, як я хотіла. Шкода. Правда, вже і жаліти нема чого - залишилося три шматочки. Все з'їли під гаряченький фруктовий чай.
Та наступного разу, дійсно, під поганий настрій нічого подібного робити не буду. І вам не раджу. 😉

4.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now