Нотатки птахівника - початківця

Ох і несподівана загроза для курчат сталася вчора! Добре, що вчасно помітила неспокійну поведінку птахів вечором. Правда, одиничні випадки такого стресового стану вже були. Але зрозуміти, що сталося, не виходило. Допоки вчора курчата не забилися перелякано в будку, скубали себе, трясли головами, жалісно пищали. І тут до мене дійшло: недарма під тентом над вольєром так багато мошкари! Так, я думала, що для курчат це тільки додаткова їжа. Еге, хто б подумав! Мошкарня вечорами атакує бідних малих, наче расєя Україну ракетами! 😡
Добре, що ще збереглися корисні речі минулого стилю життя. 😎 Спіралі для відлякування комах знайшлися у риболовецьких ящиках. За 10 хвилин димової завіси мошкарня зникла. І за 15 хвилин мої кохані курчатка вже заспокоїлись. Пішли їсти і пити, без паніки та стресу.

1.jpg

Сьогодні мошки не було. Але все одно всю підстилку у частині вольєру я прибрала. Щоб не було грунту для розмноження отих мілких паразитів. Бо мені ж скоро у цю клітку поселяти нове покоління, 10-денних курчаток. Ще й голошийок серед них немало. Для мошкарні гола шия - як мішень. Не хочу я такого, тому і знищую всіх комах максимально безпечно та ефективно. Бо моїй мамі треба здорові та гарні кури! 😍

5.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center