Відкрий вікно свого розуму

Я Атік, я з Бангладеш. Чи знаєте ви, що найкрасивіший і найбільший пляж у світі в нашій червоно-зеленій країні?
SPhotoEditor-20190221_015935.jpg

Cox's Bazar - найбільший пляж у світі в нашій країні.

IMG_20190219_125557.jpg

Щороку туристи з різних країн приїжджають, щоб побачити наші пляжі, щоб насолодитися цією дивовижною красою. Де гори і море сидять на стільці і п’ють чай. Якщо вам подобається краса, ласкаво просимо до нашої країни. Я новий письменник, я не буду турбувати вас, щоб охолодити свій розум, але я не буду турбувати вас.Я люблю свою країну, людей країни, людей країни, бо культура нашої країни навчила нас любіть країну інших, тоді вони також будуть любити вашу країну.
Ми бенгальці, наша релігія, ми любимо людей.

Я дуже люблю тебе ...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center