Челенж uamynext4monthplans. Мої плани на наступні 4 місяці?

Вперше спробую долучитись до такого челенджу від @teamukraine 😍

В умовах коронавірусу 😷, тривалого карантину та без будь-яких планів "на завтра" майбутнє виглядає як мінімум дивним 🤔. Ще ніколи в житті ми не переживали таких подій, як цього року 😯. Планувати завтрашній день стало не просто складно, а іноді - неможливо. Людям азартним таке життя, мабуть, навпаки подобається 😎 Що стосується мене - я і не радію, і не засмучуюсь. І намагаюсь будувати плани в тих умовах, які в нас є 📝💬

DSC02596.jpg

Отже, наступні 4 місяці я точно буду займатися справами своїх дітей 👨‍👨‍👧. А їх у них вистачає: не лише школа, а й гуртки (футбол, музика, образотворче мистецтво) ⚽️🎵🖼. Крім того, буду займатися своєю роботою і сподіваюсь мати додатковий час на відпочинок.

DSC00612.JPG

❤️ Позитивний сценарій:

✅ школи і садочок працюють, і діти туди ходять 😃
✅ ніхто не хворіє 😃
✅ я займатимусь своєю роботою і матиму час і на інші, улюблені, справи 😃

❌ Негативного сценарію не буду посилати в космос 😶😁

🎵 Хочеться відвідати якийсь чудовий концерт. Я б сходила з сім'єю на Arctic Monkeys, Lady Gaga, Robbie Williams... (список можна продовжувати).

Справ дуже багато, і коли кожен може робити свою роботу у спокої - це радість. Чого і всім бажаю 🙏

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now