Сяйво

Привіт друзі. Ще в минулій публікації я добряче заінтригував новою картиною, яку я публікую вже сьогодні.

Це картина того ж пацієнта художника, на яку в мене також вже є плани.

IMG_20240318_184302.jpg

Ця картина намальована простим олівцем на білому аркуші паперу та взята в міцну, добротну дерев’яну рамку.

Ця картина специфічно діє а мене – дивлячись на неї я стаю спокійнішим. Це перша картина від якої я відчув таку дію, саме тому в мене на неї вже є плани 🤣🤣🤣

Якщо збільшити зображення, можна побачити як від пари, що кружляють в танці, розсіюються промені світла. Немов 2 чорних сонця вони наповнюють простір навколо себе світлом...

Згадався серіал дитинства «Бафі винищувачка вампірів», треба буде переглянути. Якщо не помиляюсь там був персонаж (вампір, якщо пам’ять не підводить), який допомагав Бафі у її боротьбі з темними силами.

А Ви дивились Бафі? Чи то я один такий старий, який біг зі школи, щоб встигнути на чергову серію?

UA
EN
На цьому конкурс АІ мистецтва закінчується. Натомість, починається нова ініціатива - "HBI" за кращий коментар.This concludes the AI art contest. Instead, a new initiative is starting - "HBI" for the best comment.
Найкращий (чи єдиний) коментар під кожним постом, через 3 дні (приблизно) буде отримувати винагороду у вигляді 1 HBIThe best (or only) comment under each post after 3 days (approx) will be rewarded with 1 HBI

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency