Липень 2023

Привіт друзі.

Передивляючись свої публікації за липень 2023 року, відразу в очі кинулась велика кількість публікацій з "непоганими" фото неба. Принаймні, в першій половині місяця.

Зараз, розумію, що втой період я особливо прагнув знайти "сенс" та зібратись до купи. Думаю, постійні погляди до неба були символічними безмовними проханнями послати мені цей сенс...

Чи випадково, чи то доля... Саме в цей час я познайомився з "гетерохромним" користувачем HIVE, який, чомусь мені здажться,так само як я шукав цьож самого сенсу.

Цікаве спостереження, можливо тільки заради нього варто було систематизовувати ці повідомлення по місяцям...

image.pngУкраїнський прапор та трішки про ріпак
image.pngХмари перед відпусткою
image.pngКраса природи і робота
image.pngМісця сили - "Білий Лотос"
image.pngМісця сили - Пагорб Слави
image.pngІнша реальність
image.pngКусочки неба
image.pngКраса неба
image.png"Токсичний" ранок
image.pngШашлик з телятини
image.png"Містична історія"
image.png"Українська фотозона"
image.pngЧужих дітей не буває
image.pngСимволізм
image.pngВільні звірі в зоопарку
image.pngRed/white roses and the little prince
image.pngЗавжди чисті
image.pngПривіт Київ
image.pngЛабіринт Києва
image.pngКонтраст чи Ідеальний потяг
image.pngПереваги 2 поверху
image.pngПамятник Щорсу
image.pngТарілка з вишиванкою
image.pngЩо потрібно для щастя?
image.pngЦе мій час!!!
image.pngСпонтанна медитація
image.pngHi Liketu
image.pngМурал присвячений Павлу Скоропадському
image.pngВид зверху
image.pngTired but happy
image.pngFlowering Kyiv
image.pngЕнергетика міста
image.pngPhoto exhibition Kyiv yesterday and today / Фотовиставка Київ вчора та сьогодні

Листопад 2023
Жовтень 2023
Вересень 2023
Серпень 2023


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now