Челендж ходи, день №7 - 27.05.2024

Привіт друзі. Спішу похвастатись. Ще один день місія мінімум виконана :) Знову фотографував результат майже відразу після прогулянки щоб ненароком не забути. Далі прохи про життя ...

Про життя. Навіть не знаю з чого почати то ж почну з того, що я счастливчик. (Не той кіт, якого постійно хотів з'їсти Альф🤣🤣🤣)

В мене є руки, ноги, і голова, яка ніби непогано працює. А ще умови скдладаються так, що попереду видніється стрімкий стривок у вільне падіння (без ніяких натяків, я обожнюю життя у всіх його проявах). І якщо я сам не стрибну, то зовсім скоро життя вже почне давати пендалі, щоб я туди звалився 🤣🤣🤣

А ще, мені вже надоїло нити, то ж буду їбашить працювати над своїм щасливим майбутнім. Як там співають:

Варто пам'ятати
Щоби тут літати
Ти не бійся
Падати


Не можеш позбутися болю
Не знаєш, чи прийде весна
Ти можеш не вірити долі
Але в тебе вірить вона

Допоки сонце сяє
Поки вода тече
Уо-о-о
Надія є

Ps. питаня до зірки: "Ну що, вже схоже на достигатора?"

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now