Челендж ходи, день №6 - 26.05.2024

Привіт друзі. З кожним днем період моєї фізичної активності все коротчий і коротший.

В неділю взагалі дозволив собі полінуватись, перестати активнічать ще в 21:00 а лягти спати до 23:00.

І це при тому, що я вдень 30 хв подрімав. Вже регулярно почав балувати себе денною дрімотою (без цього не знаю чи справлявся б). Крута штука, головне до заходу сонця і не більше 30 хвилин, щоб не порушити нічного сну... Це так, маленька порада, можливо комусь в тему...

Щоб знову не забути зробити фото, я вирішив завчасно підготуватись і майже відразу після 8100+ кроків. Навряд чи я зробив після цього значно більшу кількість кроків. Радує те, що вдається кожного дня проходити понад 6 км.

Фото без особливих символічних схожостей, єдине що кидається в очі - чотири 5-ки.

Якось так. Не знаю, що ще сюди написати, то ж піду краще підготую ще один конкурсний пост...

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now