Челендж ходи, день №3 - 23.05.2024

Вчора спробував відпочити, поки був час і можливість. Майже вийшло.

Заснув – ще коли ще було 23:00.

Міг раніше, та розуміння того, що я піду спати а дружина буде продовжувати готувати на кухні не дало. Хоча основна активність уже була завершена ще в 21:12 як видно на фото смарт годинника.

Вчора вдалось прогулятись до ринку і назад за смачною полуницею, що дозволило компенсувати недостаючі вже звичні 5к кроків.

У продавця виторгував 10 грн, ох щастя то було 🤣🤣🤣. Та і йому було приємно, поки він насипав мені в пакет, я трьох людей йому загітував, розказуючи яка в нього смачна полуниця.

Дружина була в шоці, тільки посміхалась. А я цвів і пахнув. Вирощувати фрукти важка праця і судячи по рукам чоловіка цю працю він виконує самостійно. Він і так продавав за найнижчою ціною, я перевіряв 😅 Та, чому я повинен відмовляти собі в задоволені – «поторгуватись». Ох люблю я цю справу…

Пишу, поки є хвилини вільного часу, попереду багато роботи. Дякую, хто читає 😉

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now