Музичний супровід і скетчі

Вступ
Одним із найголовніших способів передати атмосферу гри - це музичний супровід. В нашому випадку це музика на фоні, звуки роботи механізмів, польоту космічного корабля і звуки взаємодії курсора з обʼєктами. Після днів роздумів, я дійшов деякого висновку щодо того, яким буде музичний супровід в нашій грі і в цьому дописі я ними поділюсь.

Також хочу зауважити, що в цій публікації я буду використовувати скетчі, які намалював @igorconceptart, мій друг і колега з попереднього місця роботи. І музику яку написав мій давній друг з коледжа Максим. Тому пост точно не буде нудним 🙂

Ідея
Космос не може передавати звуків і по суті, що б не відбувалось в грі, гравець зі свого ракурсу не зможе це почути. Тому я захопився ідеєю зробити звуки так, наче їх взагалі не існує, а гравець додумує їх сам. Для того, щоб добитись такого ефекту, ми будем робити всі звуки доволі тихими і дуже інтерактивними. Іншими словами, для того щоб почути звуки деяких обʼєктів, треба буде на них сконцентрувати свою увагу: навести камеру, курсор, або натиснути на цей обʼєкт.

Звуки
Наш корабель має бути найгучнішим. Не дивлячись на те, де знаходиться камера, ми маємо знати, що наш корабель знаходиться у польоті і цю інформацію ми будемо доносити звуками.

Це варіант космічного корабля який намалював Ігор. Зауважу, що гру плануємо робити в стилі космічного дизельпанку. Це буде дуже круто 🙂

На відміну від корабля, інші обʼєкти, типу дронів, буде чутно тільки якщо наведемо на них камеру.

А це наш дрон з буром. Він буде сідати на метеорити і видобувати з них ресурс. Зліва вид зверху. Вентилятор в середені буде крутитись під час польоту і видобування.

Механіка музики
Я думав не робити музику взагалі, але згодом зрозумів, що це погана ідея. Тому я почав думати над тим яким чином ми її реалізуємо, бо це дуже важливий аспект нашої гри.

Я подумав, що буде круто зробити музику дуже непомітну, вдивляючись в пустоту, гравець буде чути красиву мелодію на фоні. І щодо цього в мене було два варіанта як це можна реалізувати.

Перший варіант заключався в тому, що музика буде програватись завжди, але дуже тихо. А почути її можна буде тільки якщо повністю перестати взаємодіяти з обʼєктами. Повна тиша, і тільки в цій тиші гравець чує просту тиху мелодію, відпочиваючи від своєї "буденності". Але, боюсь, що цей варіант буде створювати багато непотрібного нам шуму, тому я більше схиляюсь до другого.

Другий варіант схожий на перший, відмінність в тому, що музика буде програватись тільки тоді, коли для цього зʼявиться доречний момент. Наприклад, при подорожах у відкритому космосі, або просто подалі від всіх приладів.

За допомогою музики ми можемо передавати різні відчуття гравцю. Наприклад, якщо на базу нападають інші цивілізації, музика стає голоснішою, безладною і напруженою. Якщо гравцю нічого не загрожує, музика спокійна, ледь помітна на фоні, або її взагалі немає. Вона зʼявляється нізвідки і пропадає непомітно, коли гравець концентрується на інших речах.
Ось як я бачу музичний супровід в цій грі.

Музика
Найголовнішою проблемою, перед якою я зіткнувся полягає в тому, що я просто не вмію робити музику. Тобто в мене зовсім немає досвіду і будь якої музичної грамоти. Єдине що мене повʼязує з музикою це прослуховування її цілими днями. А цього зосвім недостатньо для того, щоб написати музику для гри.

Але вихід з цієї проблеми є. Максим, мій давній друг з коледжа давно вже зацікавлений музикою, він розуміється на цьому, вміє грати на гитарі, і як виявилось, не тільки.
Я розповів Максиму ідею, те як я це все бачу, і він погодився брати участь у проекті. А отже крута музика буде. Але згодом.

Звучання буде просте, тихе але дуже цікаве і захоплююче. І я не буду зараз намагатись розповісти це на словах, а покажу вам напрацювання, які доволі точно описують те, як я це бачу.

Музика Максима, а малюнок на фоні це скетч який зробив Ігор
Це перший варіант фонової музики

Другий варіант фонової музики

Не виключено, що використовуватись будуть обидва. Також є інші напрацювання які, скоріш за все теж будуть використовуватись, їх ми покажемо згодом.

Кінець
В цьому пості я також планував показати вам перші механіки польоту корабля, але допис і так вийшов великим, тому я відкладу це на наступний раз.
Хочу зауважити, що все що ви чуєте, бачите і читаєте це тільки початкові напрацювання. Я намагаюсь залучати якомога більше людей до проекту, але зараз немає тих хто міг би виділити додстатно часу для розробки, бо кожен з нас має свої справи, основну роботу і проблеми зі світлом через обстріли. Через що вільного часу не вистачає навіть на відпочинок.
Не дивлячись на це, ми намагаємось вести розробку цього проекту, а я робити пости.

Також раджу відвідати і підтримати блог нашого художника Ігоря @igorconceptart

На цьому все, дякую за увагу. До наступних дописів✋

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center