Samohrani roditelji su heroji ! 🦸🥰❤️ Single parents are heroes!

Život nam često "servira" situacije koje nismo ni u najludjim snovima mogli da sanjamo da će nas zadesiti ! Razvod - jedna reč a toliko težine nosi ! Posle 11 godina braka u kome sam izrodila dvoje divne dece i ja se nadjoh u kategoriji samohrane majke! 🤷

Life often "serves" us situations that we could not even in our wildest dreams have dreamed would happen to us! Divorce - one word that carries so much weight! After 11 years of marriage in which I gave birth to two wonderful children, I found myself in the category of a single mother!🤷

FB_IMG_1671141537479.jpg

FB_IMG_1671141521489.jpg

FB_IMG_1671141813564.jpg

Trebalo je mnogo snage i hrabrosti da posle svega što sam u tom braku preživela u jednu ruku uzmem kofer a u drugu decu i započnem neki novi život. 💪Nisam imala ničiju podršku jer je bivši suprug odličan manipulator,pa niko nije mogao da razume zašto želim da se razvedem od njega ! Istina da sam dosta dugo trpela neke stvari koje nisam zasluzila ... To je mene u neku ruku onesposobilo ,krivila sam sebe . Taj brak je bio moj izbor, ja sam sama izabrala oca moje dece i glavno pitanje: imam li ja pravo da mojoj deci srušim dom i razorim porodicu?🫤

It took a lot of strength and courage to take the suitcase in one hand and the children in the other and start a new life after everything I've been through in that marriage.💪 I had no one's support because my ex-husband is an excellent manipulator, so no one could understand why I wanted to divorce him! The truth is that I endured some things for a long time that I didn't deserve... It somehow disabled me, I blamed myself. That marriage was my choice, I myself chose the father of my children and the main question: do I have the right to destroy my children's home and destroy the family?🫤

FB_IMG_1671141594540.jpg

FB_IMG_1671141767526.jpg

FB_IMG_1671141731818.jpg

FB_IMG_1671141643257.jpg

Našla sam se potpuno sama u novoj životnoj borbi. Preko dana briga o dečici, svakodnevne obaveze u kući i oko kuće, primarni posao u fabrici i još jedan dodatni posao a noći bez sna ispunjeni mislima, pitanjima, suzama , samoća ... Trebalo je dosta vremena da "dodjem sebi" Dečiji osmesi i sreća kao najveći pokretač ,srce su ispunjavali ljubavlju a dušu ponosom . Kako su oni rasli, rasla sam i ja . 🦸

I found myself completely alone in a new life struggle. Taking care of the little girl during the day, daily responsibilities in and around the house, primary job at the factory and another additional job, and sleepless nights filled with thoughts, questions, tears, loneliness... It took a long time to "come to my senses" Children's smiles and happiness as the biggest driver, they filled the heart with love and the soul with pride. As they grew, so did I.

FB_IMG_1671142176398.jpg

IMG_20221215_231328_147.jpg

IMG_20221215_231443_492.jpg

Trudila sam se kao i većina roditelja da moja deca imaju lepo i srećno detinjstvo , pokušavala sam da nadomestim prazninu što odrastaju bez očinske ljubavi, pažnje i brige ! Bila sam što se kaže " i mama i tata" i nije to uopšte lako i to je najbolje plaćen posao jer se plaća čistom ljubavlju.

Like most parents, I tried to ensure that my children had a beautiful and happy childhood, I tried to compensate for the gap that they grow up without paternal love, attention and care! I was, as they say, "both mom and dad" and it is not easy at all and it is the best paying job because it is paid with pure love.

FB_IMG_1671142134816.jpg

Srećna sam jer su izrasli u ljude na koje smo svi ponosni . Sin je već punoletan ,ćerka tinejdžerka mi smo sada kao drugari ... Mnogo odricanja a još više uzvraćene ljubavi . E ta ljubav je najveći motiv da se čovek bori . Mnogo puta sam se susrela sa raznim predrasudama ,osudama u društvu ,podrške i razumevanja je bilo malo ali ja se nisam baš obazirala na to . Svoju ljubav, vreme i energiju sam usmerila na njih dvoje . Nista u životu nije vredno ako čovek nije srećan . I sada kada ih pogledam nije mi žao što sam neko vreme dok su bili mali sebe i svoja interesovanja stavila u drugi plan. Jer mi smo zaista srećni ,imamo svoj mir a to je u današnje vreme nažalost postalo luksuz . .❤️💙🫂

I am happy because they have grown into people we are all proud of. The son is already an adult, the daughter is a teenager, we are now friends... A lot of sacrifices and even more reciprocated love. And that love is the biggest motive for a person to fight. Many times I encountered various prejudices, judgments in society, there was little support and understanding, but I didn't really pay attention to it. I focused my love, time and energy on the two of them. Nothing in life is worth if a person is not happy. And now when I look at them, I don't regret that I put myself and my interests on the back burner for a while when they were little. Because we are really happy, we have our own peace, and that has unfortunately become a luxury nowadays.❤️💙🫂

FB_IMG_1671142156361~2.jpg


Pozdrav od Ivane

Greetings from Ivana

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now