Мій відпочинок у Несебрі. Біля теплого моря

Болгарія - чудовий варіант для тих, кому хочеться недорого відпочити влітку на морі, без зайвого пафосу, але щоб за кордоном. Це цілком доступна для українців країна, зрозуміла нам за менталітетом та з лояльними цінами. А ще тут неймовірна природа, красиві туристичні місця, золоті пляжі, тепле та чисте море.

У своєму минулому пості я розповідала вам про історичний центр міста Несебр, де я відпочивала кілька років тому, та про його середньовічну архітектуру. Сьогодні я хочу поділитися з вами просто своїми спогадами з відпочинку. Зрештою, я їхала в Несебр влітку саме з метою покупатися в морі та засмагати на пляжі.

Багато часу я проводила також на пляжі, засмагаючи, в основному в ранкові години, щоб не обпекти свою ніжну шкіру. Щоб мені не було нудно засмагати, я постійно щось читали, наприклад книжку українського письменника Юрія Винничука «Груші в тісті».

Про свої прогулянки по Старому Місту я вже писала, лише додам декілька нових фото.

Ввечері ми гуляли по місту, шукаючи для себе якісь розваги. У театрі під відкритим небом ми натрапили на фестиваль народного танцю і так було приємно побачити український національний танець гопак у виконанні підліткового ансамблю танців і співу міста Чернівці.

Коли ми ввечері щасливі та приємно втомлені поверталися у готельний номер, ми миттєво засинали до наступного радісного ранку.

Ви можете прочитати цей англійською мовою у моєму тревел-блозі.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now