Yurdumuzun Güzel Ciğerleri yanıyor

Arkadaşlar merhaba, hesabıma yeni giriş yaptım ve heyecanlandım.İlk paylaştığım yazım para kazanmış. Para kazanmasından daha çok sevdiğim şey ise beni Türk arkadaşların beğenmiş olması. Çok teşekkür ediyorum. #Hive sitesini ve #gems topluluğunu dikkatle inceliyor ve örenmeye başladım. Etiketleme ve sistemini çözmek üzereyim.(Lakin ingilizce yazılar yazmam gerektiğini de düşünüyorum. Sitenin %90 nı ingilizce içerikler sanırım)
image.png
Resim Kaynağı:

Yazımı beğenen @emrebeyler ,@ahmetay, ve @merlin7 ve @turkiye ' ye teşekkür ederim.(Moralle yazmaya devam edeceğim)

Orman yangınları devam ediyor

Ankara'da Kızılcahama'a kadar ilerleyen orman yangınları hala devam ediyor. Haber izlemekten artık ve üzülmekten ve çaresizlikten artık inanın çok yorumdum.

Bir yandan yarım kalan eğitim hayatımız ve can sıkıntısı ve pandemi süreci insanı fazlasıyla yoruyor.

İnşallah kısa zamanda orman yangınları sona erer ve güzel yurdumun gündeminde halkın ve milletin menfaatine olan olaylar konuşulur çözümler getirilir.

Gidişat onu gösteriyor ki küresel bir iklim değişikliğinin eşiğindeyiz ve sonrasını ön göremiyoruz.

Yaşanılanlar bilim kurgu filmlerinde olur denilecek türden. Dün akşam bir haber kanalında izledin yine kadına şiddet ve cinayetler, orman yangınları covid salgını , dolar kuru ,eğitim sistemindeki aksamalar..

Yani diyeceğim o bir insan hayata ne bekler huzur ve mutluluk ve bunların istikrarı. Çok şey istemiyoruz insanız ve güvenli ve huzurlu bir ortamda gelecek kaygısı hissetmeden yaşamak istiyoruz ama neden se olmuyor.

Bugünlük paylaşmak istediğim şey bunlardı. Yazılarımı destekleyen herkese teşekkür ederim. Ben de bir umut bir şekilde öğrenci harçlığımı çıkarmak için bir çok sitede de daldan dala atlıyorum .

Ama burayı sevmeye başladım. Hatta bazı hesapları incelediğimde şaşırıyorum. Sadece bir yazıdan bile100 dolar kazanalar gördüm. İnanmak istiyorum ve burda başarılı bir yazar olmak istiyorum.

Beğendiğim yazılar var inceliyorum öğrenmeye çalışıyorum. Tekrar görüşmek üzere kendinize dikkat edin. Hoşça kalın.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now