|| ENG/ESP || The story of the day of our Friday prayers on Friday || La historio de la tago de niaj vendredaj preฤoj vendrede ||



๐Ÿ…œ๐Ÿ…จ ๐Ÿ…˜๐Ÿ…๐Ÿ…ฃ๐Ÿ…ก๐Ÿ…ž

โ„ณ๐“Ž ๐“ƒ๐’ถ๐“‚โ„ฏ ๐’พ๐“ˆ โ„›๐’ถ๐’ท๐’ท๐’พ โ„ ๐’ฝ๐’ถ๐“‹โ„ฏ ๐’ธโ„ด๐“‚โ„ฏ ๐“‰โ„ด ๐“Žโ„ด๐“Š ๐“‰โ„ด๐’น๐’ถ๐“Ž ๐“Œ๐’พ๐“‰๐’ฝ ๐’ถ ๐“ƒโ„ฏ๐“Œ ๐’ท๐“โ„ดโ„Š.



fotor_1631974805279.jpg

Hello friends, I hope everyone is well. I will share with you today what I did on the day of Jumma prayers on Friday. With that I bought the bell today and everyone ate together. Then I did photography of flowers and took pictures of very beautiful flowers. I have completed the work in Excel on my computer.

Saluton amikoj, mi esperas, ke ฤ‰iuj fartas bone. Mi dividos kun vi hodiaลญ, kion mi faris vendrede la tagon de Jumma preฤoj. Per tio mi aฤ‰etis la sonorilon hodiaลญ kaj ฤ‰iuj manฤis kune. Poste mi faris fotadon de floroj kaj fotis tre belajn florojn. Mi plenumis la laboron en Excel en mia komputilo.

20210918_174956.jpg
20210918_201103.jpg

The name of the fruit you can see in the picture is Bell fruit. Usually you have to eat this fruit with sour salt and salt. Now this fruit is not available. Now you can see this fruit. This fruit is usually available after three months. Being sold which is a substantial amount more than the price. My wife is pregnant now this fruit will be very important for her and she really wanted to eat sour fruit. I bought three of these fruits for her which cost 300 rupees in our Bangladeshi rupees. That means 3.5 $ USD.

La nomo de la frukto, kiun vi povas vidi en la bildo, estas Sonorila frukto. Kutime vi devas manฤi ฤ‰i tiun frukton kun acida salo kaj salo. Nun ฤ‰i tiu frukto ne haveblas. Nun vi povas vidi ฤ‰i tiun frukton. ฤˆi tiu frukto kutime haveblas post tri monatoj. Vendata, kiu estas granda kvanto pli ol la prezo. Mia edzino gravedas nun ฤ‰i tiu frukto estos tre grava por ลi kaj ลi tre volis manฤi acidajn fruktojn. Mi aฤ‰etis por ลi tri el ฤ‰i tiuj fruktoj, kiuj kostis 300 rupiojn en niaj bangladeลaj rupioj. Tio signifas 3.5$ USD.

20210917_141114.jpg
20210917_141129.jpg

On my way home from the market I saw a few flowering trees under a building and there I started photographing flowers with the market in hand. The people in that building thought I was plucking their flowers from above but they came down and saw that I had not plucked the flowers from their trees. I was doing flower photography and they were very happy to see it.

Survoje hejmen de la merkato mi vidis kelkajn florantajn arbojn sub konstruaฤตo kaj tie mi komencis foti florojn kun la merkato en la mano. La homoj en tiu konstruaฤตo opiniis, ke mi plukas iliajn florojn de supre, sed ili malsupreniris kaj vidis, ke mi ne plukis la florojn de iliaj arboj. Mi faris floran fotadon kaj ili tre ฤojis vidi ฤin.

20210917_140610.jpg
20210917_140603.jpg

Here you can see the picture of this flower today. The name of this flower is Rangana flower. I have collected the picture of this flower from that building. I have never seen this yellow colored flowering tree. But the yellow color I saw for the first time today so I couldn't hold back so I started photographing myself.

ฤˆi tie vi povas vidi la bildon de ฤ‰i tiu floro hodiaลญ. La nomo de ฤ‰i tiu floro estas Rangana floro. Mi kolektis la bildon de ฤ‰i tiu floro de tiu konstruaฤตo. Mi neniam vidis ฤ‰i tiun flavkoloran florantan arbon. Sed la flavan koloron, kiun mi vidis hodiaลญ por la unua fojo, do mi ne povis reteni min, do mi komencis foti min.

20210916_145415.jpg
received_403127437864727.jpeg

I came home from the market collecting flower photography and at home I had some personal Excel work on my own computer which I completed. My wife told me will you have tea? I didn't say I don't drink tea now I'm busy now.

Mi venis hejmen de la merkato kolektante florfotadon kaj hejme mi havis iom da persona Excel-laboro sur mia propra komputilo, kiun mi kompletigis. Mia edzino diris al mi, ฤ‰u vi trinkos teon? Mi ne diris, ke mi ne trinkas teon nun, ke mi estas okupita nun.

20210917_141405.jpg
20210917_141404.jpg

Then I went out of the house and in the afternoon I started walking around in a very beautiful environment in the weather outside. Here you can see the picture of the tree. Here we call it the coconut tree. I picked the tree from the side of my house and there is a beautiful garden where this tree is. There are very beautiful beautiful flowers here. You can see that the flowers I have shared with you are from a house in our area.

Poste mi eliris el la domo kaj posttagmeze mi komencis ฤ‰irkaลญiri en tre bela medio dum la vetero ekstere. ฤˆi tie vi povas vidi la bildon de la arbo. ฤˆi tie ni nomas ฤin la kokosa arbo. Mi elektis la arbon de la flanko de mia domo kaj estas bela ฤardeno, kie estas ฤ‰i tiu arbo. ฤˆi tie estas tre belaj belaj floroj. Vi povas vidi, ke la floroj, kiujn mi dividis kun vi, estas de domo en nia regiono.

So far, I have spent this day in this way. I have shared it with you. I will forgive you for your mistakes. I will come back to you later with a new post. Until then, stay well. Stay healthy. Assalamu Alaikum.

ฤœis nun mi pasigis ฤ‰i tiun tagon tiamaniere. Mi dividis ฤin kun vi. Mi pardonos vin pro viaj eraroj. Mi revenos al vi poste kun nova afiลo. ฤœis tiam restu bone. Restu sana. Assalamu Alaikum



๐•‹๐•™๐•’๐•Ÿ๐•œ ๐•ช๐• ๐•ฆ ๐•–๐•ง๐•–๐•ฃ๐•ช๐• ๐•Ÿ๐•–


Facebook:::Twitter :::Instagram:::
Email- rabbi711711@gmail.com



Thanks to all of you for reading my post!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now