Yemek Macerası / Food Adventure - Trliste 30 Günlük Serüven Gün #7

Türkçe

Herkese merhabaa!

Nasılsınız? İyi misiniz? İyi bir hafta geçirdiniz ve yeni haftaya hazır mısınız? Bana sorar mısınız bilmiyorum fakat siz sormasanız da söyleyeceğim 🤣 Cuma gününden beri harika şeyler olup duruyor. Şaşkınım ama mutluyum da.

Bugün sizinle Trliste 30 Günlük Serüven'imin #7 için anlatmak istediğim birkaç yemek var. Evet, birkaç. Çünkü başlı başına tükettiklerim fazla olsa da bu harika serüvende anlatmak için gözüme az göründü.

Untitled (2).png

Yukarıdaki fotoğrafta gördükleriniz benim için en iyileriydi. Tabii bu yiyeceklerin Michelin yıldızlı restoran kalitesinde değiller. Sadece yanımdaki insanlardan dolayı.

Geçirdiğiniz kaliteli zamandan dolayı yaptığınız her şey daha da güzelleşir ya, heh, tam da bundan dolayı bu kadar güzellerdi. Tabii gelatoyu saymıyorum. O gerçekten güzeldi 😂

1.png

Bu masada beğendiğim yemekler gimbap ve jajangmyeon'du. Gimpab zaten bütün yemekler arasında favorilerimden biri. Onu göstermezsem olmazdı.

Gimbap içerisinde en basit hâliyle pirinç, turp turşusu, omlet, havuç ve şimdilerde hatırlayamadığım 1 ya da 2 malzeme daha olmalı. Yemesi oldukça rahat ve yumurtadan nefret eden ben için ideal. Hem de porsiyon bütün bir öğünü kapsayacak kadar da büyük. Daha iyisi olamaz.

Jajangmyeon siyah fasulye soslu, patates, soğan ve havuçlu bir noodle. Tabii bir de içerisinde çok küçük parçalarla kırmızı et var da işte bin şahit ister. Siyah fasulye sosunu ve noodle seviyorum. Yemesi biraz işkence gibi gelse de (çok dağınık buluyorum) oldukça lezzetli.

Yemekten sonra tatlı olmasa olur mu? Olmaz tabii ki (tok karnına tatlı yiyemem 😂).

IMG-20230911-WA0205.jpg

Basitçe kocaman çikolata bombası. Dondurmadan sonra klasik sevilen bir şey tabii çikolata. 2 karesine kim hayır der ki? Bu tatlı biraz(!) fazlaydı. Özellikle de Fondü kısmı. Zaten klasik krepin içerisinde çikolata vardı. Bir kez tadına baktım ve fazla gelince bıraktım, ağzıma sürmedim daha fakat sadece krep kısmı oldukça lezzetliydi. Üzerinde de biraz kremşanti vardı. Biraz yemesi zordu fakat halledilemeyecek bir şey değildi.

20231015_155305.jpg

Bunlar da farklı bir günün tatlısıydı. Hatta bu yazıyı 2 gün önce paylaşıyor olsaydım en mutluluğa yakın olduğum gün diyebilirdim. Çünkü dondurma 😂 Bir de dondurma deyip geçmemek gerekiyor. Kalp bile kazanılabilir dondurma ile.

Ama ne yazık ki bu tarif İtalyan mutfağına ait olduğundan herhangi bir fikir yürütemiyorum. İnternetten bakmanın ise çok da işe yarayacağını düşünmüyorum çünkü her firma, kişi kendi tarifine ve yöntemine sahip.

Şu zamana kadar yediğim yemekler arasında aklımda en çok kalanlar bunlardı. Ama tabii tatlarının çok farklı olması veya başka bir şeyden dolayı değil de yanımda olan insanlar bu tatları anlamlı kıldı.

Evet, gün 7'nin de sonuna geldim. Bu serüven beni oldukça motive ediyor. Her ne kadar dikkatim başka yerde de olsa dikkatimi toplayıp elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Ki züğürt tesellisi gibi olsa da bence önemli olan da bu.

Bugünlük de benden bu kadar. Tatlılardan bahsettikçe canım çekiyor ama ondan önce dondurma istiyorum. Bu havada da dondurma yersem neler olur kestiremiyorum. Bu yüzden uzatmanın bir anlamı yok gibi.

Buraya kadar benimle olduğunuz için teşekkür ederim. Kendinize dikkat edin, sağlıkla sevgiyle kalın ve lütfen unutmayın ki;

Bu dünyada sizden başka bir tane daha yok.

RNFetchBlobTmp_hvv296w92jeot41sq28kbf.png


Image from The Terminal Discord

English

Hello everyone!

How are you? Are you well? Have you had a good week and are you ready for the new week? I don't know if you'll ask me, but even if you don't, I'll tell you 🤣 Amazing things have been happening since Friday. I'm amazed, but I'm happy too.

Today, I want to share with you a few dishes for my #7 of the 30-Day Adventure in Trlist. Yes, a few. Because even though what I consumed on its own might be too much, it didn't seem like much to talk about in this amazing adventure.

The ones you see in the photo above were the best for me. Of course, these foods are not of Michelin-starred restaurant quality. It's just because of the people around me.

You know, everything you do becomes even more beautiful because of the quality time you spend, so, yeah, that's why they were so beautiful. Of course, I'm not counting the gelato. That was really good 😂

At this table, the dishes I liked were gimbap and jajangmyeon. Gimbap is already one of my favorites among all dishes. It had to be shown.

In its simplest form, gimbap should have rice, pickled radish, omelet, carrot, and now I can't remember 1 or 2 more ingredients. It's quite easy to eat and ideal for someone like me who hates eggs. And the portion is large enough to cover a whole meal. It can't get any better.

Jajangmyeon is a noodle with black bean sauce, potatoes, onions, carrots, and a very small amount of beef that requires a thousand witnesses. I love the black bean sauce and noodles. Even though eating it feels a bit like torture (I find it very messy), it's very tasty.

After the meal, there has to be dessert, right? Of course not (I can't eat dessert on a full stomach 😂).

Simply put, a massive chocolate bomb. After ice cream, a classic beloved thing is chocolate. Who can say no to two squares? This dessert was a bit(!) too much. Especially the fondue part. There was already chocolate in the classic crepe. I tasted it once, and when it was too much, I stopped, didn't put it in my mouth, but the crepe part alone was quite delicious. It also had a bit of whipped cream on top. It was a bit difficult to eat, but not something that couldn't be handled.

These were the desserts of a different day. In fact, if I had shared this post two days ago, I could have said it was the happiest day for me. Because ice cream 😂 And we shouldn't overlook the ice cream. Even hearts can be won with ice cream.

But unfortunately, since this recipe belongs to Italian cuisine, I can't draw any conclusions. I don't think looking it up on the internet would be very useful because every company and person has their own recipe and method.

Among the meals I've had so far, these are the ones that stuck in my mind the most. But of course, it's not because their flavors are very different or for some other reason; it's because the people around me made these tastes meaningful.

Yes, I've come to the end of Day 7. This adventure motivates me a lot. Although my attention is elsewhere, I try to focus and do my best. Even if it's like a poor consolation, I think that's what matters.

That's it from me for today. As I talk about desserts, I crave them, but before that, I want ice cream. I can't predict what will happen if I eat ice cream in this weather. So, there's no point in prolonging it.

Thank you for being with me so far. Take care of yourselves, stay healthy and love, and please remember that;

You are the only one of you.


Editing was done using Adobe Express/free version.
Editler Adobe Express/ücretsiz üzerinden yapılmıştır.


All of my content is written in Turkish first and then with the help of translators and dictionaries below translated in English.

https://www.seslisozluk.net
https://www.deepl.com/translator


You can reach me, if you want, from my other social media accounts:
Bana, eğer isterseniz, diğer sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz:

Instagram | Twitter


P.S. If you know English AND Turkish, I do that too... If you see a translation discrepancy that was on purpose. I did think this is as proper as I could do. Because there are many differences between these languages.

Not: Hem Türkçe hem de İngilizce biliyorsanız, ben de biliyorum... Eğer çeviri farklılığı görürseniz bunun bilinçli olduğunu bilin lütfen. Bunu yapabileceğim en uygun şekilde yaptığımı düşünüyorum. Çünkü bu iki dil arasında çok fazla fark var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center