Pytanie

Pytanie

Następna kartka z kalendarza mojego życia.

Myślałem, że 10-ego czerwca 2024 roku będzie dniem tego roku, który będzie miał miał największy wpływ na to kim będę. Dzisiaj przyniosło jednak zaskoczenie: zrozumiałem i zmieniłem swoje podejście do życia kolejny raz.

“Zostaw problemy też sobie z przyszłości”.

Traktuję to co się dzieje wokół mnie bardzo poważnie. Poświęcam dużo czasu na zastanawianie się nad tym co powinienem zrobić. Czasem troszku za dużo tego czasu. Analizuję, uczę się, tworzę, ograniczam, żyję według swoich zasad i podejmuję decyzje powiązując je z oczekiwanym rezultatem w wyniku czego możliwa przyszłość dyktuje teraźniejszość. “Dyktuje” jest tu na miejscu. Strogi dyktat zachowań, planów, myśli, który zabiera dziś na rzecz “jutro”.

Teraz chcę jednak zostawić problemy też sobie z przyszłości. Wiem kim jestem, ufam osobie, którą zbudowałem, więc kontrola nad wynikiem możliwej przyszłości jest niepotrzebna. Tak samo zastanawianie się nad wynikiem i skutkiem działań. Zrobię coś innego. Wolę dawać więcej od życia. Po prostu dawać. Robić to co chcę. Dawać innym, dawać sobie, dawać nikomu.

I tak zrobiłem.

#polski #polish #pl #blog #samorozwoj

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now