Actifit / pomoc

Ahoj přátelé a zkušení blogeři

Jako samostatna jednotka zde, kam mě přivedl @womic bůh vi kde je mu konec a byl muj guru ve všem co se týče blogu zde, jsem na to teď sám.

Tudíž po pořízení nového telefonu mě trvalo rok než se mi podařilo přihlásit do ecency.
Popravdě je to pro mě španělská vesnice
Musím podotknout že je to opravdu uživatelsky náročný.
Ve walletu nevím co dělat.( Né že by tam něco bylo)
Na YouTube byl nějaký video návod samozřejmě v angličtině sem něco zachytil ale jen opravdu malo.

O co mi jde teď.
Prosím o radu s Actifit( co konkrétně dělá?)
Jsem sportovec, aktivní člověk. Koukám že zde lidi používa tuto aplikaci ale i ta není stejná jako jiné fitness trackery. Už po té co jsem ji stáhl vyžaduje přihlášení pomocí nějakých hesel.
Otázka zní, jak propojim účet zde s actifit? Musím mit zvlášt registraci na actifit nebo lze účet spárovat? Lze se přihlásit na actifit stejným uživatelským jmenem a heslem jako zde ?

Děkuji všem za radu která mě úspěšně nasměruje k cíli

Ahoj Patrik.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now