Trliste Desteklenen 3 Yazı - 7 Mart 2022 - Yazar: @uzercanan

Herkese merhaba 🖐️

Trlistenin tekrar eski günlerine kavuşmasını iple çekiyorum ve bu hisleri paylaşan tek kişi olmadığımı biliyorum sevgi @baycan 'ın paylaşımından sonra bende #tr liste ile ilgili bir kaç satır kaleme almak istedim.

Yazmaya başladığım dönemlerde ilk olarak @baycan ile yollarımız kesişmisti, yorumlarda bir şekilde denk geliyorduk zamanla bu durum aynı discor grublarinda olmamıza, gönüllülük esasıyla tr için neler yapabiliriz paydasında buluşmamıza ve @sudefteri @damla 'nın da yer aldığı yeni gelen kişileri bilgilendirme, motivasyon sağlama konusunda desteğin güzelliklerin çoğaldığı ekiplerine dönüşmüştü.

Bu platformda öncelik kendini tanitmak ve kazanç sağlamaktır ama benim önem verdiğim sanırım biraz daha farklı. Kişilerin paylasimlarina yorum yapmak onu gördüğünü hissettirmek, kendisini ürününü değerli hissettirmek daha önemli geliyor bana işte bu yüzden #tr etiketiyle paylaşım yapilmis üç gonderini sizlerle paylaşmak istediğim.

Trliste Desteklenen 3 Yazı

1. Bizim günümüz. ( Dünya kadınlar günü)🇹🇷

İlk gönderi @angelnature777 'nin 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe ait paylaşımı. Hayatta her alanda varlığını hissettiren bir anne, iş kadini, birey olarak ayakları yere sağlam basan bir kadın profili bizlere gösteren bu paylaşım beni etkiledi. Kalemine sağlık ✌️

resim.png

@angelnature777/our-day-international-women-s


2. 🎵 Oh My Love🎵 John Lennon

İkinci gonderi ise @rsntpl ye ait bir post. Hep derim resim yapan,şarkı söyleyen bir ensturman çalan kişiler bana Özel gelir. Benim neden doğuştan gelen böyle güzel yeteneklerim yok diye düşünüp içten içe hasetlendigimde olur.🙈 özel kişilerden biriside @rsntpl bağlanmasıyla John Lennon'un sevilen şarkısını bizlere farklı bir şekilde aktarmış. Merak edenler için linkini bırakıyorum..

resim.png

@rsntpl/rxpyhpai


3. Living with a Cat That Loves Food

Hoşuma giden dikkatimi çeken bir diğer paylasim ise @stellify'in bakışlarında kendimi gördüğüm o güzel kedisi ve yemek üzere olan postu. Bende sevdiğim yemeklerden gözlerimi alamam 😻 evimde kedi yok ama çok yakın zamanda hayatıma girecek şimdilik sokak kedilerinin ve kardeşlerimin, arkadaşlarımın evlerindeki kedilerin enerjileriyle sevgileriyle yetiniyorum. Hayatımızda böyle bir varlık olması harika bir duygu bunu biliyorum sizi anne babanızdan sonra en fazla düşünenler bu minik dostlarımızdir kesin ve net..

resim.png

@stellify/living-with-a-cat-that-loves-food-or-chubby-shila


Güzel paylasimlarin devamının gelmesi ve daha güçlü bir tr listenin olması için elimden gelen desteği göstermeye çalışacağım. Birlikten güç doğar bunun kanıtını bizler #tr olarak göstereceğiz buna inanıyorum. Daha iyileri için neler mümkün ?

Mucizeler Bizlerle Olsun 🪄

@uzercanan


Trliste trail: https://hive.vote/dash.php?i=1&trail=trliste
Hive Tr topluluğu: /trending/hive-124065
Hive Türkiye discord: https://discord.com/invite/r5XQMhuPcr

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center