My second post on Hive blog / The important of Hive power (ENGLISH / MYANMAR)

Hello Hive users!

How are you?
I hope you all will be fine. And I am
glad to know you here amazing
platform.

This is my second post on Hive
Blog. I am just learning about this
platform. There have a lot of
community and they have their own
rules and their purpose. The
Communities what I know currently
are Music For Life, Leofinance, CTPTALK Creative Coin, ProofOfBrain etc...

Hive Power is important in this
platform. Yesterday I posted my
first introduction. There have a lot
welcoming comment under my
post. But I can not reply them. I did
not about that problem.

img_0.2954948045155262.jpg

img_0.3544750457217516.jpg

img_0.3832609732877663.jpg

img_0.2061096185439276.jpg

So I asked @myanmarkoko and he
replied that "If you do not have
appropriate Hive Power you can not
do a lot on Hive". And he helped
me that deligated 50 Hive Power to
me. Thank you so much @myanmarkoko . Now I can do
some commenting and following.

Really "Thanks" for reading my post

See you in my next post

@zawzaw007

အားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါ...
ကျွန်တော်ရဲ့Hive Platformပေါ်သို့ ဒုတိယမြောက်ပိုစ့်လေးဖြစ်ပါတယ်။
အဓိကရေးချင်တာကတော့ကျွန်တော့်ရဲ့
Hive Power အကြောင်းလေးဖြစ်ပါတယ်။
Hive Power ကအလွန်ရေးပါမှန်သိလိုက်ရပါ
တယ်။ Hive Power နည်းနေလို့ပြန်လည် Vote
ပေးလို့မရ ပိုစ့်တင်လို့လည်မရလို့ပါ။ ကျွန်တော့်ပထမပိုစ့်မှာလာကူညီပေးကျတော
OCD Communityကိုလည် ကျေးဇူးတင်ပါ
တယ်။Hive Platform ပေါ်က ညီအစ်ကို
မောင်နှမအားလုံး ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

Hive Platform ပေါ်ကပိုစ့်တွေကို Vote
မပေးနိုင်တာအလွန်ပင်ဝမ်နည်းမိပါတယ်
ပထမပိုစ့် Comment မှာ Reply မပြန်ပေးတာ
ကျွန်တော့် Hive Prower နည်းနေလို့မပြန်ပေး
တာပါ။ အခု ဒီပိုစ့်လေးတင်ဖြစ်တာလည်း ကျွန်တော်ရဲ့ ယောက်ဖ ဖြစ်တဲ့ @myanmarkoko ရဲ့ကျေးဇူးတွေပါ။
MyanmarKoKo က Hive Power
(50)ကိုကူညီပေးခဲ့တာပါ။ မသိတာတွေကိုလည်း
စိတ်ရှည်ရှည်နဲ့ကူညီပေးခဲ့တဲ့@Myanmar KoKoကိုလည်အလွန်ကျေးဇူးတင်ရှိပါတယ်။

ဆက်လက်ပြီးလည်ကူညီပေးကျပါဦနော်
အခုမှစသုံးဖူးတာမို့လို့ပါ။ Hive Platform ပေါ်ကညီအကိုယ်မောင်နှမများလုံး စိတ်၏
ကျန်မာခြင်း၊ ကိုယ်၏ချမ်းသားခြင်းများနဲ့
ပြည့်စုံကြပါစေ...🙏🙏🙏

@zawzaw007

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center