Моето хоби - Mi afición - My hobby {BG}~{ES}~{EN}

Здравейте Hive приятели 😊 Лудата отново е тук за ново предизвикателство и то по никое време 😂 Ужас,но съня не ме лови и реших да си напиша поста 🤭 Моето хоби,страст както не веджъж съм казвала е правенето на сладки неща.Като цяло обичам всичко да правя, но сладките неща и тортите са ми слабост 😊 Защо ли 🤣 Месенето не ми е на сърце нямам такова търпение каквото имам към другите неща.Единствено месенето може да ме изнерви супер много 😂 Меся от време на време когато се наложи или по скоро когато ми се яде нещо българско и няма накъде. Иначе иска ми се да се науча, но ми трябва по-голямо търпение за тази работа.За мен готвенето като цяло ми дава спокойствие, пренася ме в друг свят, успокояваме и имам голям интерес към него.Във всички соцуални мрежи имам страници, профили и какво ли още не с рецепти, да не говорим колко запаметени имам и все още не са видели бял свят 😂 Всеки ден мога да правя сладки неща, мога да живея само на сладко 😂 Както казва един приятел "Жената не е като човека" 😂 ще ви кача 3 снимки. Тази пица е без месене и се прави в микровълновата.Стана уникална 😊 Надявам се поста да ви е харесал и да ви е накарал да се усмихнете.

img_0.9616238137411193.jpg

Hola amigos de la Hive 😊 La loca está aquí de nuevo para un nuevo reto a estas horas de la madrugada 😂 Horror,pero no tengo sueño y he decidido escribir mi post 🤭 Mi afición,pasión como he dicho muchas veces es hacer cosas dulces. En general me encanta hacer de todo pero las cosas dulces y las tartas son mi debilidad 😊 Por qué 🤣 Amasar no es lo mío no tengo la paciencia que tengo para otras cosas.Sólo amasar me puede poner súper nerviosa 😂 Amaso de vez en cuando solo cuando tengo que hacerlo o más bien cuando me apetece comer algo búlgaro y no hay por donde cogerlo. Por lo demás, quiero aprender, pero necesito más paciencia para este trabajo.Para mí la cocina en general me da paz, me lleva a otro mundo, me calma y me interesa mucho. Tengo páginas, perfiles y lo que no con recetas en todas las redes sociales, por no hablar de la cantidad de guardadas que tengo y que aún no han visto la luz 😂 Puedo hacer cosas dulces todos los días, sólo puedo vivir del dulce 😂 Como dice un amigo "Una mujer no es como el humano" 😂 Te cuento 3 fotos. Espero que os haya gustado el post y os haya hecho sonreír.

img_0.9767942611793669.jpg

Hello friends of the Hive 😊 Crazy is here again for a new challenge at this early hours of the morning 😂 Horror,but I am not sleepy and I decided to write my post 🤭 My hobby,passion as I have said many times is to make sweet things. In general I love to make everything but sweet things and cakes are my weakness 😊 Why 🤣 Kneading is not my thing I don't have the patience I have for other things.Just kneading can make me super nervous 😂 I knead once in a while only when I have to or rather when I feel like eating something bulgarian and there is no where to take it. Otherwise, I want to learn, but I need more patience for this job.For me cooking in general gives me peace, takes me to another world, calms me down and interests me a lot. I have pages, profiles and what not with recipes on all social networks, not to mention the amount of saved ones I have and have not yet seen the light 😂 I can make sweet things every day, I can only live on sweet 😂 As a friend says "A woman is not like human" 😂 I tell you 3 photos. I hope you liked the post and it made you smile.

img_0.6882425394616597.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now