Lovely Little Sparrow

Who Will Love a Little Sparrow?

This is my entry for the #smap contest, round 33, by @nelinoeva.

BIRD WITH OPEN BEAK, Feathered Friends - Show Me A Photo Contest Round 33

20210819_153330.jpg

Raznežilo me jedno vrapče.

Kakva slučajnost! Prošle nedelje sam na Adi Ciganliji, poznatom beogradskom izletištu i parku, otkrila jednu divnu skulpturu.

Česmu Vrabac krasi skulptura moje omiljene ptice, malog vrapca. To je vrabac pokućar, domaći vrabac ili jednostavno vrabac.

20210819_153314.jpg

Drago mi je da ih vidim u svojoj blizini. Radujem se uvek njihovom cvrkutu, nekada vrlo temperamentnom i bučnom.

Željno sam iščekivala da dolete drugi vrapci da utole žeđ i popiju malo vode sa česme. Nije ih bilo.

U međuvremenu sam snimila nekoliko fotografija. Obigravala sam oko vrapca sa svih strana pokušavajući da što vernije prikažem njegov simpatičan izgled.

20210819_153428.jpg

Tako lepa grudvica, vesela i odana.
Uvek sa nama, po ciči zimi zebu ispod streha, uživaju u prolećnim krošnjama i na ogolelim jesenjim granama.

Skromno perje ne umanjuje njihovu lepotu. Živahni, puni sunca i energije, znatiželjni i prijateljski raspoloženi donose radost u naša srca.

20210819_153252.jpg

Sigurna sam da vrabac cvrkuće, da nije žedan ni gladan.
Nisam saznala ime autora skulpture i ne znam njegovu priču o česmi.

20210819_153228.jpg

Avgust 2021.

Evo jedne zabavne fotografije gde pokušavam da dočaram kako vrabac pije vodu.

Usrećilo me jedno vrapče.

I ne zaboravite najvažnije pravilo ovog izazova - zabavite se!

Hvala vam na vremenu posvećenom mojim postovima.
Imajte divan dan!

Budite zdravi, srećni i veseli!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center