This content got low rating by people.

သၾကအလြမ္​း

တကယ္ဆို သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းခြဲၿပီးတာ ၃လေလာက္ပင္ ရွိေရာ့မည္။
ခုထိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို မေမ့ႏုိင္ေသးပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္တြဲလာၾကတဲ့ ႏွစ္ေတြကလည္း မနည္းဘူးေလ…။

မနည္းဆို သိပ္မၾကာခင္က်ေတာ့မယ့္ ၁၃၈၀ ခုႏွစ္ မဟာသၾကၤန္မွာဆိုရင္ ခ်စ္သူသက္တမ္း ၆ ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္ေတာ့မွာေလ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္သာ လမ္းမခြဲခဲ့ၾကေသးဘူးဆိုရင္ေပါ့…

သၾကၤန္မွာေတြ႔ သၾကၤန္တြင္းမွာ ခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ့ၾကလို႔လားမသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကိဳက္ၾကတဲ့ အစားအေသာက္၊ အဝတ္အစားအေရာင္၊ ရုပ္ရွင္၊ သီခ်င္း စတာေတြကလည္း သၾကၤန္နဲ႔ တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုေတာ့ ပတ္သက္ေနတာခ်ည္းပဲ။

အဲ… သူနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းခြဲျပတ္စဲၾကတာ ခု ပထမဆံုးအၾကိမ္မဟုတ္ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီး ၂ႏွစ္ျပည့္ကာနီးတုန္းကလဲ ဒီလုိပဲ အေနေဝးခဲ့ၾကေသးတယ္။ အဲ့ဒီတုန္းကလည္း လမ္းခြဲခဲ့ရတာက သူ႔အမေတြေၾကာင့္ပါ…။ အဲ့ဒီတုန္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္ေတြ ငယ္ၾကေသးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္ေနၾကတာ သူ႔အိမ္က သိပ္သေဘာမတူခ်င္ဘူးထင္ပါတယ္။ သူ႔ကို အိမ္ထဲက အိမ္ျပင္ေပးမထြက္တာ ဘာညာေတြ လုပ္တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္း သၾကၤန္တြင္းမွာေတြ႕ခ်င္ေတာ့ အမ်ိဴးမ်ိဴးၾကံစည္ၾကတာေပါ့…။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ တစ္ေန႔လံုးလည္း သူ႔အမေတြက မလစ္ဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူနဲ႔ လံုးဝမေတြ႕ျဖစ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို လာေခ်ာင္းေနေၾကာင္း၊ ေတြ႕ခ်င္ေၾကာင္း၊ သတိရေနေၾကာင္းက ျပခ်င္ေသးတာ…။

ဒီလိုနဲ႔ ညေနဖက္တုိင္း သူ႔အိမ္ေရွ႕ ေလွ်ာက္ျပန္သံေပး ေျခေအးဝမ္းေယာင္ဆိုသလိုပဲ စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ ျဖတ္ၿပီး သီခ်င္းေလးပဲဆိုျပရတာေပါ့… အဲ့လို ျဖတ္သြားျဖတ္လာလုပ္တိုင္းလည္း ဆိုေနၾက သီခ်င္းက ၃ ပုဒ္ပဲ ရွိတယ္။ ေနာက္ ဘယ္လိုျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အဲ့သီခ်င္း ၃ပုဒ္ၾကားရင္ကို ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ အိမ္ေရွ႕ ျဖတ္ေလွ်ာက္ေနၿပီဆိုတာ သူ႔အိမ္ကပါ ရိပ္မိတဲ့အထိပဲ…။

ဒီအေၾကာင္းအရာေလးေတြကို အခုလို ႏွစ္ေတြၾကာ၊ လမ္းခြဲျပတ္စဲၿပီးတဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ မေမ့ႏုိင္ခဲ့ပါဘူး။ ဒီသၾကၤန္သီခ်င္းေလး ၃ ပုဒ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းေလးေတြလို႔ ဆိုႏုိင္တာေပါ့။

အခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕အိမ္ေရွ႕ကေန ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းေလးေတြ မဆိုျဖစ္ေတာ့ေပမယ့္ တယ္လီေနာရဲ႕ My Tune ကေန ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္း သီခ်င္း ၃ပုဒ္ကို ရယူထားၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူမ်ား ဖုန္းေခၚလာမလားဆိုတာ ေစာင့္ဆိုင္းေနရပါတယ္ဗ်ာ…။

ခင္ဗ်ားတုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခုေလာက္ ကူညီေပးပါလား…။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းသၾကၤန္သီခ်င္း ၃ပုဒ္ျဖစ္တဲ့ -

“ျမဴးၾကြတဲ့ေတးသံ ပ်ံ႕လႊင့္လုိ႔ေန ကူးေျပာင္းစ တန္ခူးေလမွာ” ဆိုတဲ့ သႀကၤန္မိုးသီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 55516836 လို႔ေပးပို႔ၿပီးပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊

“ေငြငန္းသံစံု တူးပို႔တူးပို႔ အာရံုေဖ်ာ္ေျဖတာ မယ္တို႔ကိုလည္း တူးပို႔တူးပို႔ မာပါေစခင္ဗ်ာ..” ဆိုတဲ့သီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 5552245 လို႔ေပးပို႔ၿပီးပဲျဖစ္ျဖစ္

“ဧပရယ္ ေႏြအလယ္မွာရင္ခုန္ေပ်ာ္ရႊင္စရာဒီသႀကၤန္... တစ္ႏွစ္တစ္ေခါက္ေရာက္လို႔လာ အားလံုးရဲ့ႏွစ္သစ္ခ်ိ္န္မွာ” ဆိုတဲ့ မ်ိဳးေၾကာ့ၿမိဳင္ စိုင္းစို္င္း ငယ္ငယ္ Lit ေကာင္းျမတ္ တို႔ရဲ့ အမွတ္တရသႀကၤန္သီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 5553283 ကို ေပးပို႔ရယူပီးပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္း သၾကၤန္ေတးသြားေလးေတြကို ကူဖြင့္ေပးထားပါလားဗ်ာ…။

အားလံုးဝိုင္းၿပီး ကူညီေပးရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လြမ္းခ်င္းေတြကို ၾကားၿပီး ကၽြႏ္ေတာ့္ဆီ ျပန္လာေကာင္းပါရဲ႕ေလ…

သၾကၤန္အလြမ္းမ်ားနဲ႔….တကယ္ဆို သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းခြဲၿပီးတာ ၃လေလာက္ပင္ ရွိေရာ့မည္။
ခုထိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို မေမ့ႏုိင္ေသးပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္တြဲလာၾကတဲ့ ႏွစ္ေတြကလည္း မနည္းဘူးေလ…။

မနည္းဆို သိပ္မၾကာခင္က်ေတာ့မယ့္ ၁၃၈၀ ခုႏွစ္ မဟာသၾကၤန္မွာဆိုရင္ ခ်စ္သူသက္တမ္း ၆ ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္ေတာ့မွာေလ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္သာ လမ္းမခြဲခဲ့ၾကေသးဘူးဆိုရင္ေပါ့…

သၾကၤန္မွာေတြ႔ သၾကၤန္တြင္းမွာ ခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ့ၾကလို႔လားမသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကိဳက္ၾကတဲ့ အစားအေသာက္၊ အဝတ္အစားအေရာင္၊ ရုပ္ရွင္၊ သီခ်င္း စတာေတြကလည္း သၾကၤန္နဲ႔ တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုေတာ့ ပတ္သက္ေနတာခ်ည္းပဲ။

အဲ… သူနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းခြဲျပတ္စဲၾကတာ ခု ပထမဆံုးအၾကိမ္မဟုတ္ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီး ၂ႏွစ္ျပည့္ကာနီးတုန္းကလဲ ဒီလုိပဲ အေနေဝးခဲ့ၾကေသးတယ္။ အဲ့ဒီတုန္းကလည္း လမ္းခြဲခဲ့ရတာက သူ႔အမေတြေၾကာင့္ပါ…။ အဲ့ဒီတုန္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္ေတြ ငယ္ၾကေသးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္ေနၾကတာ သူ႔အိမ္က သိပ္သေဘာမတူခ်င္ဘူးထင္ပါတယ္။ သူ႔ကို အိမ္ထဲက အိမ္ျပင္ေပးမထြက္တာ ဘာညာေတြ လုပ္တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္း သၾကၤန္တြင္းမွာေတြ႕ခ်င္ေတာ့ အမ်ိဴးမ်ိဴးၾကံစည္ၾကတာေပါ့…။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ တစ္ေန႔လံုးလည္း သူ႔အမေတြက မလစ္ဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူနဲ႔ လံုးဝမေတြ႕ျဖစ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို လာေခ်ာင္းေနေၾကာင္း၊ ေတြ႕ခ်င္ေၾကာင္း၊ သတိရေနေၾကာင္းက ျပခ်င္ေသးတာ…။

ဒီလိုနဲ႔ ညေနဖက္တုိင္း သူ႔အိမ္ေရွ႕ ေလွ်ာက္ျပန္သံေပး ေျခေအးဝမ္းေယာင္ဆိုသလိုပဲ စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ ျဖတ္ၿပီး သီခ်င္းေလးပဲဆိုျပရတာေပါ့… အဲ့လို ျဖတ္သြားျဖတ္လာလုပ္တိုင္းလည္း ဆိုေနၾက သီခ်င္းက ၃ ပုဒ္ပဲ ရွိတယ္။ ေနာက္ ဘယ္လိုျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အဲ့သီခ်င္း ၃ပုဒ္ၾကားရင္ကို ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ အိမ္ေရွ႕ ျဖတ္ေလွ်ာက္ေနၿပီဆိုတာ သူ႔အိမ္ကပါ ရိပ္မိတဲ့အထိပဲ…။

ဒီအေၾကာင္းအရာေလးေတြကို အခုလို ႏွစ္ေတြၾကာ၊ လမ္းခြဲျပတ္စဲၿပီးတဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ မေမ့ႏုိင္ခဲ့ပါဘူး။ ဒီသၾကၤန္သီခ်င္းေလး ၃ ပုဒ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းေလးေတြလို႔ ဆိုႏုိင္တာေပါ့။

အခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕အိမ္ေရွ႕ကေန ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းေလးေတြ မဆိုျဖစ္ေတာ့ေပမယ့္ တယ္လီေနာရဲ႕ My Tune ကေန ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္း သီခ်င္း ၃ပုဒ္ကို ရယူထားၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူမ်ား ဖုန္းေခၚလာမလားဆိုတာ ေစာင့္ဆိုင္းေနရပါတယ္ဗ်ာ…။

ခင္ဗ်ားတုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခုေလာက္ ကူညီေပးပါလား…။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္းသၾကၤန္သီခ်င္း ၃ပုဒ္ျဖစ္တဲ့ -

“ျမဴးၾကြတဲ့ေတးသံ ပ်ံ႕လႊင့္လုိ႔ေန ကူးေျပာင္းစ တန္ခူးေလမွာ” ဆိုတဲ့ သႀကၤန္မိုးသီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 55516836 လို႔ေပးပို႔ၿပီးပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊

“ေငြငန္းသံစံု တူးပို႔တူးပို႔ အာရံုေဖ်ာ္ေျဖတာ မယ္တို႔ကိုလည္း တူးပို႔တူးပို႔ မာပါေစခင္ဗ်ာ..” ဆိုတဲ့သီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 5552245 လို႔ေပးပို႔ၿပီးပဲျဖစ္ျဖစ္

“ဧပရယ္ ေႏြအလယ္မွာရင္ခုန္ေပ်ာ္ရႊင္စရာဒီသႀကၤန္... တစ္ႏွစ္တစ္ေခါက္ေရာက္လို႔လာ အားလံုးရဲ့ႏွစ္သစ္ခ်ိ္န္မွာ” ဆိုတဲ့ မ်ိဳးေၾကာ့ၿမိဳင္ စိုင္းစို္င္း ငယ္ငယ္ Lit ေကာင္းျမတ္ တို႔ရဲ့ အမွတ္တရသႀကၤန္သီခ်င္းကို ၃၃၃ ကို MT 5553283 ကို ေပးပို႔ရယူပီးပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူ႔လြမ္းခ်င္း သၾကၤန္ေတးသြားေလးေတြကို ကူဖြင့္ေပးထားပါလားဗ်ာ…။

အားလံုးဝိုင္းၿပီး ကူညီေပးရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လြမ္းခ်င္းေတြကို ၾကားၿပီး ကၽြႏ္ေတာ့္ဆီ ျပန္လာေကာင္းပါရဲ႕ေလ…

သၾကၤန္အလြမ္းမ်ားနဲ႔….
image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center