Introducing Myself

image
Introducing myself
==============
I want to start my word with '' I Love Steemit''.
I wanna say about myself.
I was born in the sunny day of May,10.
My parents love me and look everything I do.I am Htun Khing,was named by my Grandpa about 24 year ago.Now he left the earth.
I want to write many articles on steemit and get successful person.Please help me
all I need.I promise I will try my best more than you think.
With Respect,
@mudras
က်ေနာ့္ရဲ႕အေတြးစာစုေလးပါ...
ဝန္ထမ္းဟူသည္
ဝန္ထမ္းစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းႏွင့္
ဝန္ထမ္းဥပေဒမ်ားကိုအခ်ိန္ႏွင့္တေျပးညီ
ေလးစားလိုက္နာမွသာလ်င္ဌာနတစ္ခုတိုးတက္နိုင္မည္ျဖစ္သည္
လူတိုင္းလူတိုင္း
ဝန္ထမ္းျဖစ္သြားၿပီးေနာက္
ဥပေဒေဘာင္အတြင္းေနထိုင္ျပဳမူေျပာဆိုျခင္းက
ေကာင္းမြန္ေသာလကၡဏာကိုျဖစ္ေစနိုင္မည္ျဖစ္သည္
အကယ္၍မ်ားမည္သည့္ဝန္ထမ္းမဆိုဥပေဒေဖာက္ဖ်က္မႈရွိခဲ႔ပါလ်င္
ထိုဝန္ထမ္းလုပ္ေနေသာ႒ာနသည္ေကာင္းမြန္ဖြယ္ရမရွိ
ပ်က္စီးအတိျဖစ္နိုင္၏
ထို႔ေၾကာင့္
ဝန္ထမ္းျဖစ္လ်င္ဥပေဒကိုေလးစားလိုက္နာပါ

image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now