Introduce Me

I would like to introduce myself to everyone.
ကြၽန္​​ေတာ့ဘာသာကြၽန္​​ေတာ္​အားလံုးကို မိတ္​ဆက္​​ေပးခ်င္​ပါတယ္​
image
I am Kyaw Shwe. ​
ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေက်ာ္​​ေရႊပါ
I am the one who was bitten by English.
E ပိုးဝင္​​ေနတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ပါ😝😝
I mean that I am a lover of English.
E ဝါသနာအိုးတစ္​​ေယာက္​လို႔​ေျပာခ်င္​တာပါ😊
I am so interested in English.
E ကိုသိပ္​စိတ္​ဝင္​စားတယ္​😃
English means everything to my life.
E က ကြၽန္​​ေတာ့ဘဝအတြက္​ အရမ္​းအ​ေရးပါတယ္​ဗ်😛
It's because English is officially considered as an international language.
E ကို ႏိုင္​ငံတကာသံုးဘာသာစကားတစ္​ခုအ​ေနနဲ့ တရားဝင္​မွတ္​ယူၾကလို႔​ေပါ့
English is spoken all over the world.
E ကိုကမာၻအႏွံ႔အျပားမွာ ​ေျပာဆိုၾကတယ္​​ေလ
So, English is a must (to study).
အာ့​ေၾကာင္​့ E ကမျဖစ္​မ​ေန​ေလ့လာရမယ္​့ဘာသာစကား​ေပါ့
image
If I can speak English fluently, I can go on a round-the- world tour with ease.
E ကို​ကြၽမ္​းကြၽမ္​းက်င္​က်င္​​ေျပာတတ္​ရင္​ အခက္​အခဲမရိွ ကမာၻလွည့္​့ခရီးသြားလို႔ရတယ္​​ေလ😂😂
That goes without saying.
ဒါ​ေတြက​ေျပာစရာမလိုပါဘူး
image
I am very fond of travelling.
ခရီးသြားရတာ အရမ္​းႏွစ္​သက္​တယ္​​
My dream is to travel around the world.
ကြၽန္​​ေတာ့စိတ္​ကူးက​ေတာ့ ကမာၻအႏွံ႔ခရီးႏွင္​ဖို႔​ေပါ့ဗ်ာ
I hope my dream does come true.
ကြၽန္​​ေတာ့စိတ္​ကူးအမွန္​တကယ္​ကိုျဖစ္​လာမယ္​လို႔​ေမွ်ာ္​လင္​့ပါတယ္​
My burning ambition is to become a master of English.
အျဖစ္​ခ်င္​ဆံုးရည္​မွန္​းခ်က္​က​ေတာ့ E ကြၽမ္​းက်င္​သူတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​လာဖို႔​ေပါ့
That's why I take part in every English conversation group.
အာ့​ေၾကာင္​့ E စကား​ေျပာ group တုိုင္​းမွာ ပါဝင္​ဆင္​ႏႊဲတာ​ေပါ့
I always take the good with the bad.
အျမဲတမ္​း အ​ေကာင္​းအဆိုးတြဲယူတယ္​
The good & the bad always go together in life.
ဘြမွာ အ​ေကာင္​းအဆိုး အျမဲဒြန္​တြဲ​ေနတယ္​​ေလ...
image
That's a fact of life.
အဲ့ဒါ ​ေလာကရဲ႕သဘာဝပဲ..
I must say. ​ေျပာရဦးမယ္​
I am very long-winded.
ကြၽန္​​ေတာ္​က အရမ္​း​ေလ​ေၾကာ႐ွည္​တာ..😍
Be patient with it,plz.
အဲ့ဒါကို​ေတာ့ သည္​းခံ​ေပးၾကပါဗ်ာ😋
The reason why I have joined this group is to share everything I know & learn everything from you all.
ဒီ အဖြဲ႔ထဲကိုဝင္​လာတဲ့အ​ေၾကာင္​းအရင္​းက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​သိသမွ် share ၿပီး အားလံုးဆီက​ေန အစစအရာရာသင္​ယူဖို႔ပါပဲ☺
If I make any mistakes, I hope you will all forgive me.
အမွားလုပ္​မိရင္​ အားလံုးခြင္​့လႊတ္​​ေပးၾကမယ္​လို႔​ေမ်ွာ္​လင္​့ပါတယ္​.
Now let me stop here. ကဲဒီမွာပဲရပ္​ပ်​ေဇဗ်..
Catch you later. ​ေနာက္​မွ​ေတြ႔ၾကတာ​ေပါ့
Ta ta for now. တာ့တာ
Thanks a million for reading it till the end.
အဆံုးထိဖတ္​​ေပးတာ ​ေက်းဇူးကမာၻပါ😂😂😂😂
image
Please Follow Me&Upvote @kyawshwe

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center