Groupbuy

ကၽြန္မက ၂၀၀၉ခုႏွစ္မွာ ဒဂံုတကၠသိုလ္ကေန အဂၤလိပ္စာအထူးျပဳနဲ႕ေက်ာင္းျပီးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ျပီးေတာ့ ရန္ကုန္စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ကေန master of public administration ရရွိခဲ့ပါတယ္။အခု mba ကို ဆြစ္ဇာလန္ကေနျပီး သင္ေနပါတယ္။ groupbuy ကိုမတည္ေထာင္ခင္တုန္းက ကၽြန္မဂ်ာမန္ base internet innovator company မွာ အေရာင္းအေနနဲ႕စျပီးလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ internet base ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အဲဒီတုန္းက ျမန္မာျပည္မွာ e-commerce က တအားေခတ္မစားေသးပါဘူး။ company က start up တစ္ခုျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ကၽြန္မအေနနဲ႕အေရာင္းပိုင္းပဲ တာဝန္ယူရတာမဟုတ္ဘဲနဲ႕ business process တစ္ခုလံုးၾကီးrun ေပးရတာမ်ိဳးရွိပါတယ္။ အဲဒီကေနမွ ကၽြန္မအေတြ႕အၾကံဳေတြ အမ်ားၾကီးရခဲ့ပါတယ္။
အေမရိကားက ကၽြန္မရဲ႕ အစ္ကိုတစ္ေယာက္က ျမန္မာႏိုင္ငံမာ groupbuy လိုပံုစံမ်ိဳး လုပ္ဖို႕ စိတ္ဝင္စားတယ္။ ကၽြန္မကလည္း ဂ်ာမန္ company မွာ လုပ္ေနတာဆိုေတာ့ လုပ္ၾကည့္ရေအာင္ဆိုျပီး လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သံုးလေလာက္ၾကာေတာ့ သူက မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုျပီး အေမရိကားျပန္သြားတယ္။ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မကအလုပ္ထြက္ျပီး အဲဒီ project ကို ကိုယ့္ဘာသာ အသစ္ကျပန္စျပီး လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္္မအစ္ကိုလုပ္ခဲ့တဲ့ project က အေမရိကားက business model တစ္ခုလံုးၾကီးကို ဒီမွာျပန္ျပီး set up လုပ္တဲ့ပံုစံျဖစ္ခဲ့ေတာ့ ကၽြန္မက ဒါကို ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႕ fit in ျဖစ္ေအာင္လို႕ ျပန္ျပီး localize လုပ္ရပါတယ္။ ေနာက္ထပ္သံုးေလးလေလာက္အၾကာမွာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံသူေတြက စိတ္ဝင္စားလာျပီး ကၽြန္မတို႕ဆီမွာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံၾကပါတယ္။ အဲဒီလိုကေနစျပီး groupbuy ျဖစ္လာခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency