TITANIC ႐ုပ္​႐ွင္​ ဇာတ္​ဝင္​​ေတး

MY HEART WILL GO ON
Celine Dion

Every night in my dreams I see you,
I feel you, That is how I know you go on.
Far across the distance and spaces between us,
You have come to show you go on.
Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on. Once more you open the door and you're here in my heart, And my heart will go on and on.
Love can touch us one time and last for a lifetime, And never go till we're one.
Love was when I loved you one true time I hold to, In my life we'll always go on.
Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on. (There is some love that will not go away)
Once more you open the door and you're here in my heart,
And my heart will go on and on
You're here, there's nothing I fear, And I know that my heart will go on.
We'll stay forever this way,
You are safe in my heart and
my heart will go on and on.

image
ကိုယ္​့ႏွလံုးသားက ထာဝရ႐ွင္​သန္​​ေနမွာပါ
ဆလင္​းဒီယြန္​

ညတိုင္​းပါပဲ ကိုယ္​့အိမ္​မက္​​ေတြထဲမွာ မင္​းကို​ေတြ႔ရတယ္​.
မင္​းရဲ႕​ေႏြး​ေႏြးမႈကို ကိုယ္​ခံစားရတယ္​
အဲဒီလိုနည္​းနဲ႔​ေပါ့အခ်စ္​ရယ္​ မင္​း႐ွိ​ေနတာကို ကိုယ္​သိပါတယ္​
မင္​း႐ွိ​ေနတာ ကိုယ္​သိ​ေစဖို႔ တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ၾကားက ​ေဝးကြာလွတဲ့ ခရီး​ေဒသ​ေတြကို ျဖတ္​​ေက်ာ္​ၿပီး မင္​း​ေရာက္​လာခဲ့ၿပီ​ေပါ့

အ​ေဝးမွာအနီးမွာ ဘယ္​​ေနရာမွာပဲ မင္​း႐ွိ႐ွိ ကိုယ္​တို႔ႏွလံုးသားက အျမဲ႐ွင္​သန္​​ေနတယ္​ဆိုတာယံုၾကည္​ပါတယ္​
ေနာက္​တစ္​ႀကိမ္​တံခါးကို မင္​းဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့လည္​း
မင္​းဟာ ​ေဟာဒီမွာ
ကိုယ္​့ႏွလံုးသားထဲမွာပဲ​ေလ
ၿပီး​ေတာ့ ကိုယ္​့ႏွလံုးသားက ထာဝရ႐ွင္​သန္​​ေနမွာပါ အခ်စ္​ရယ္​...

ကိုယ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကို တစ္​ႀကိမ္​တစ္​ခါမွ်သာ အခ်စ္​က ၿငိတြယ္​​ေစ​ေပမဲ့ အဲ့ဒါသက္​ဆံုးတိုင္​တည္​ျမဲတဲ့အခ်စ္​ပါပဲ..
ႏွစ္​​ေယာက္​မွာ တစ္​ဘဝျဖစ္​ ဘယ္​​ေတာ့မွ ကုန္​ဆံုးမသြားမယ္​့အခ်စ္​ကို တို႔ ပိုင္​ဆိုင္​ခဲ့ၾကၿပီ တကယ္​မွန္​ကန္​တဲ့ အခ်ိန္​ကာလတစ္​ခုမွာ မင္​းအ​ေပၚျမတ္​ႏိုးခဲ့ရတဲ့ ကိုယ္​့အခ်စ္​​ေတြကို ကိုယ္​့ဘဝထဲမွာ တစ္​သက္​တာ ​ေထြး​ေပြ႕သိမ္​းဆည္​းထားလိုက္​ပါၿပီ.
ဒီ​ေတာ့ ကိုယ္​တို႔အခ်စ္​ဟာ အျမဲ႐ွင္​သန္​​ေနမွာပါကြယ္​.

အ​ေဝးမွာ အနီးမွာ ဘယ္​​ေနရာမွာပဲ မင္​း႐ွိ႐ွိ ကိုယ္​တို႔ႏွလံုးသားကအျမဲ႐ွင္​သန္​​ေနတယ္​ဆိုတာ ကိုယ္​ယံုၾကည္​ပါတယ္​
( ​ေလာကႀကီးမွာ ဘယ္​​ေတာ့မွ ပ်က္​ျပယ္​မသြားတဲ့အခ်စ္​ဆိုတာ ႐ွိ​ေနပါတယ္​)
​ေနာက္​တစ္​ႀကိမ္​တံခါးကို မင္​းဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့လည္​း မင္​းဟာ ​ေဟာဒီမွာ ကိုယ္​့ႏွလံုးသားထဲမွာပဲ​ေလ..ၿပီး​ေတာ့ ကိုယ္​့ႏွလံုးသားက ထာဝရ႐ွင္​သန္​​ေနမွာပါ အခ်စ္​ရယ္​...

မင္​ဒးီမွာ ႐ွိ​ေနၿပီမို႔ ကိုယ္​ဘာကိုမွ မ​ေၾကာက္​​ေတာ့ဘူး
ကိုယ္​့ႏွလံုးသား အျမဲ႐ွင္​သန္​​ေနမွာ ကိုယ္​သိတယ္​​ေလ
ဒီလိုနည္​းနဲ႔ တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ထာဝရ တည္​႐ွိ​ေနၾကလိမ္​့မယ္​.

ကိုယ္​့ႏွလံုးသားထဲမွာ မင္​းလည္​း လံုျခံဳ​ေႏြး​ေထြး​ေနမွာပါ
ၿပီး​ေတာ့
ကိုယ္​့ႏွလံုးသားက ထာဝရ႐ွင္​သန္​​ေနမွာပါ အခ်စ္​ရယ္​..။

(နာမည္​​ေက်ာ္​ TITANIC ႐ုပ္​႐ွင္​ကားထဲက အဆို​ေတာ္​ဆလင္​းဒီယြန္​ သီဆိုထားတဲ့ my heart will go on နဲ႔ ဆရာမဂ်ဴးရဲ႕ဘာသာျပန္​ကို သိပ္​ႀကိဳက္​လို႔ မၾကာခဏ ဖတ္​ျဖစ္​ခဲ့ပါတယ္​။ ဆလင္​းဒီယြန္​နဲ႔ my heart will go on ကိုလည္​း သိပ္​ႀကိဳက္​မိလို႔ပါ...)

@ayethatmon
SMT37
Photo by titanic flim.

image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now