Obsluhujete se sami?

V poslední době je to móda. Ve velkých super, hyper a nejrůznějších mega a giga marketech na nás číhají ony. Samoobslužné pokladny. Jedná se o první zárodky terminátorů či to budou naši užiteční pomocníci?
Využíváte je, nebo dáváte přednost klasice u pásu pokladny?

Přiznám se, že jsem dost líný. Technologické novinky vyzkouším, a když mi něco nevyhovuje, tak je opustím. Na pár kusů zboží snad, ale na veliký nákup? Ten stejně vezmu na klasický pás. Přenechám práci se skenováním a vážením zboží odborníkům a hlavně lidem. Jsou za to placeni a mají práci. U samoobslužné pokladny děláme tuto práci my zákazníci a nemáme z toho nic, možná snad trochu času, když vše funguje.

V jednom nejmenovaném marketu zavedli ruční skenery. Člověk s nimi pobíhá mezi regály, skenuje si čárové kódy zboží a některé výrobky si musí i zvážit. Nákup si dle reklamy ukládá přímo do tašky, aby ušetřil manipulaci s ním a tedy i čas. Někdy to může být užitečné. Ale jak zajistit, aby lidi nekradli?
Náhodnými kontrolami! To jsem jednou takhle nakoupil a do tašky k nákupu uložil i zákusek, špičku, v dobré víře, že už nákup nebudu vyndávat.
Ale ouha. Před placením mi na skeneru zasvítila náhodná kontrola a obsluha pokladen mi nákup vyndávala za tašky, skenovala a pak zase vracela zpátky. Inu, pořadí nakoupených výrobků v tašce se mi poté trošku změnilo.
Myslel jsem, že nijak dramaticky. Spletl jsem se. Doma má ženuška vyndala ven cosi zabaleného, promáčeného, měkkého a značně neurčitého tvaru.
Byla to špička. Špička ve tvaru kokosky. Její konzistence připomínala podmáčené bažiny na blatech šumavských luhů a hájů.
Inu, samoobslužné pokladny nám můžou někdy pomoci, ale mají i své nevýhody. Jaký na ně máte názor vy?

foto: aktualne.cz

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center