This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

BAHÇELERİN YAZA VEDASI

Tr:Merhaba arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır bazı sebeblerden dolayı aranıza katılamıyorum,inşallah iyisinizdir.Bu gün bahçeye gittim.Sonbahar kendini göstermeye başladı.Bahçeye ekip diktimiz,hasılatın artık sonu geliyor.Toplamaya giderken etrafın fotoğrafını çekip sizinle paylaşmak istedim.Fırsatım oldukça yürüyüşümü yaparım yeşilliğin arasında yürüyerek stresimi atıyorum,hem sporumu yapmış oluyorum.Dikkatimi çeken bahçeye yapılmış olan tahta,içindeki küçük bebekleri için yapmış oldukları salıncak çok hoşuma gitti.Bahçelerdeki fidelerin içindeki çiçek hem görünümü hem kokusu etrafı büyülüyor.Ama artık sonbahar yaklaştığı için yavaştan yeşillikler sararmaya başladı.Güzel manzaramı inşallah beğenirsiniz tekrar görüşmek dileği ile iyi akşamlar..