Hayvan Sevgisi [Animal love]

Merhaba Steemit Ailesi - Hello Steemit Family
Sizlere, hayvan sevgisini anlatırken aslında bir şeyler öğretmek için değilde, daha çok duygu ve düşüncelerimi aktarmak için bu paylaşımı yapıyorum. Zaten biliyoruz ki, hayvanları sevmeyen ve eziyet eden varlıklara insan dememiz dahi mümkün değil. ( Not: Yaşamış olduğu olaylardan dolayı bazı hayvanlardan korkan insanları bu terimin dışında tutmak gerekiyor.)
İmage 1.jpg

İnsandan başka hiçbir canlı yoktur ki, kendisine zarar verilmedikçe karşılık versin. Hayvanlar o kadar güzel, o kadar masum ve o kadar sıcak canlılar ki... Onlardan bazı dersler çıkarmamız gerekmektedir. Yaşadığımız dönemde; hızlı artan nüfus sayımız olsun doyumsuz isteklerimiz olsun Dünyanın genel ekolojik dengesini bir hayli bozmaktayız. Bundan bütün canlılar olumsuz yönde etkilenmektedir. Tabi bu konuda duyarlı insanlar da var ve bu beni çok mutlu ediyor.
İmage 2.jpg

Kendimi bildim bileli bütün hayvanlara sevgiyle yaklaşırım. Çok küçük yaşta, ailem bunu bildiği için bana muhabbet kuşu almıştı. Gayet iyi arkadaş olduğumuza inanmışımdır hep. Daha sonraları kendim bir şeyler yapacak yaşa geldiğimde , arkadaş çevremi biraz daha genişlettim :) [kedi, kaplumbağa, tavşan vb.] Nasıl uzak durabilirdim ki bu şirin canlılardan ! Gittiğim yerlerde hayvanat bahçesi varsa kesinlikle uğrarım. Keşke imkan olsa hayatta en çok yapmak istediğim olaylardan biri, hayvanları kendi doğal yaşam alanları ortamın da izlemektir. Beni en çok hayrete düşüren hayvanlardan biri ise yunus balıklarıdır. O kadar tatlı ve akıllılar ki, yaptıkları her hareketle insanlara bir mesaj veriyor gibiler.
İmage 3.jpg

Sonuç olarak bu dünyada bizim ne kadar yaşamaya ihtiyacımız varsa, diğer canlılarında o kadar ihtiyacı var. Onların yaşam alanlarına girmeden hep birlikte mutlu mutlu yaşamak elbette mümkün.

  • Hayvanları üzmeyelim, Onlara eziyet etmeyelim - Let's not upset the animals
  • En çokta onları severek yaşayalım - Et's live them most lovingly
    Yazımı Okuduğunuz için teşekkür ederim. - Thank you for reading my article
    Source : 1 2 3
    .
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center