Първата ми биткойн изработка. My first Bitcoin artwork.

Това е първата ми биткойн творба, която изработих през мечият пазар на 2018 г. Тогава вече бях достатъчно на дълбоко в заешката дупка и знаех, че връщане назад няма. Въпреки опростеният си вид, съм много благодарен, че направих тази лампа, защото след нея осъзнах важността на новата посока която трябва да поема като артист. Изучаването на технологията и преоткриването на нейната важност, ме тласкаха към все по-сложни и вълнуващи проекти. Изучавайки блокчейн технологията, се развивах и като артист. Успях да направя връзката между две неща в живота ми, които ме вълнуваха много. Тази връзка с времето се заздрави все повече и към момента се занимавам почти на 100% с Крипто изкуство.

Разработвам нови дизайни постоянно, и скоро се надявам да мога да ви зарадвам с нещо ново.
Поздрави !

This is my first Bitcoin art, which I craft during the bear market of 2018. Back then I was deep enough into the rabbit hole, and I knew that there is no turning back. The pandora box has been opened ! Nevertheless her simple look, I'm very glad that I make that lamp, because after that I realize the importance of the way to which I has to be grown as an artist.
Reading about the technology and realizing it's importance pushed me to more complicated and interesting projects. Learning about the blockchain technology I grow as an artist. I successfully made the connection between the two things in my life, that I was really passioned about. With time, this connection become harder and now I'm almost 100% crypto artist.

Developing new designs constantly, and soon enough I hope I can show you some new crafts.

Cheers ! dsc_1965.jpg

dsc_1966.jpg

dsc_1967.jpg

dsc_1990.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency