Leuke Foto's :-)

Hallo
Een foto maken is altijd leuk van jezelf of samen met iemand . Leuke tijd met iemand vast maken om later ze nog eens te bekijken en terug naar die tijd te denken en lachen .
Ik vind het leuk om foto's te bewerken , iets prachtig om van te maken .
Zoals een collage , bloemen erbij zetten .
Is ook heel leuk om dit als cadeau te geven .
Mijn zus was jarig en ik had haar een collage gemaakt met allemaal foto's van haar dochtertje .
Ik vind het ook leuk als ik dat voor iemand kan maken . Om iemand daarmee gelukkig te maken . Het ontspant mij ook .
Je heb altijd leuke , mooie herinneringen je kan ze uitprinten op fotopapier . In een kader hangen . Ik maak de collage , bewerk te foto's allemaal op mijn gsm . Het is heel gemakkelijk
Het is leuk om iemand te verassen voor verjaardag , valentijn , maanden en jaren samen met je vriendje .

Dit was de collage voor mijn zus


Deze heb ik voor mijn mama gemaakt




Ik en mijn verloofde.

Dit ben ik .
Je kan heel veel doen met een foto , een beetje tekst erbij , foto's erbij doen . De achtergrond kiezen . De kleuren kiezen .

Grappige foto's maak ik soms op snapchat.
Een hele leuke app om te gebruiken .
Je lacht heel veel om te foto's .
Als het de periode is van valentijn kan je veel foto's maken dat met valentijn te maken heeft .met halloween kan je enge foto's maken maar ook grappige . Echt leuk om te doen met vrienden en je geliefde . Zeker doen
Hier zijn enkele foto's van op snapchat



H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center