35

zeynepkrsy

Butikpasta
Available
Used
Resource Credits
454 Followers
540 Following
January 1, 2018
zeynepkrsy
tr
7y
Elmalı kurabiye ımmmmm 😊
Selam sevgili arkadaşlar baya ayrı kaldım sizlerden hiç vakit bulamıyorum bu aralar malum okullar tatil oldu küçük beyimizle ilgilenmekten buraya zaman ayıramadım pek neyse ki artık burdayım özlemişmiyim
$ 0.415
10
11
zeynepkrsy
tr
7y
Karne sevinci 😊
Bugün tarif yok 😊 Oğlum mete ilkokul 1. Sınıfa gidiyor iki Gün öncesinden Gün saymaya başladık karne almak için heyecanımız çoktu bugün o heyecan yerini sevince bıraktı ilk karnesini aldı ve çok sevindi.
$ 0.119
6
4
zeynepkrsy
tr
7y
Merhaba ben geldimmm 😊 bügün antep ve hatay yöresine ait çok güzel bir kurabiyeyle sizlerleyim. KEREBİÇ 😊
Eğer kurabiye seviyorsanız mutlaka tatmanız gereken bir kurabiye. Ben kurabiye pek sevmem ama buna bayıldım. Biliyorsunuz arkadaşlar ben denemediğim tatmadığım tarifleri sizlere sunmuyorum. 😃 tadından
$ 1.522
15
20
zeynepkrsy
tr
7y
Bugün günlerden pizza 😃
Oğluşum isterde ben yapmazmıyım.... Oğlum ilkokul 1. Sınıfa gidiyor bugün cuma beslenme saatimiz de serbest günümüz pizzaya bayılıyor. Serbest olduğunda ya döner ya pizza yada köfte yapıyoruz. Bende bugün
$ 2.593
32
39
zeynepkrsy
tr
7y
Asla paylaşmam 😃😃😃
View post on dmania
$ 0.027
7
7
1
zeynepkrsy
tr
7y
Bir yağmur bu kadar muhteşem gelemezdi...
Muhteşem bir manzara hayran kaldım.
$ 0.125
10
3
zeynepkrsy
tr
7y
Kahveli kurabiye: Kurabiye sevmeyenlerin bile hoşuna gidicek 😊😊
Merhaba arkadaşlar bugün değişik bir tadla sizlerleyim kahve sevenlerin çok hoşlanacağı bir lezzet. Benim çocuklar bayıldı hele ufak oğlum gitti geldi anne bitane daha yiyebilirimiyim diye aşırdı durdu
$ 0.115
11
12
zeynepkrsy
tr
7y
Selam steemit ailesi.. Enerjim düşük,motivasyonum eksik diyenler buraya şimdi sizlere hayır diyemiyeceğiniz bir tatlıyla geldim. Kuru incirli MİRİVAN
Evet dedğim gibi eğer enerjiniz ve motivasyonunuz düşükse kesinlikle denemelisiniz. Ayrıca çocuklarımız içinde canları tatlı bişeyler istediklerinde gönül rahatlıyla yedirebiliceğiniz bir tatlı ayrıca
$ 2.192
27
26
zeynepkrsy
tr
7y
Selam steemit ailesi şimdi sizlere hiç kimsenin hayır diyemiyeceği bir tarifle geldim.
PROFİTEROL ımmmmm bayılırım sanırım kimse hayır demez bu lezzete. Dün annemlerde akraba günümüz vardı onlar için yaptım herkes çok beğendi ve sizlerle paylaşmak istedim. Nefis gözüküyor dimi Koca kaseyi
$ 0.260
22
11
zeynepkrsy
tr
7y
Farenin kargayla imtihanı 😊
Bugün yine sıradan bir gündü bahçe markete gitmek için kuzenimle tam yola çıktık, yol kenarında bir fare gördük pıtı pıtı dolaşırken yanına hoop bir karga geldi buyrun gerisini izleyelim. Yani şimdi farenin
$ 0.239
10
5
zeynepkrsy
tr
7y
Merhaba 😃
Merhaba ben pastacılık kursuna gidiyorum. Yılbaşı konseptli yapmış olduğum pastamın tarifini ve yapılışını sizlerle paylaşmak istedim. Başlayalım o zaman 😃 Bu pastamızın bitmiş hali malzemelerimizi verelim
$ 0.168
11
6
zeynepkrsy
tr
7y
Merhaba😃
Merhabalar zeynep şaş ben steemit ailesine yeni katıldım Kısaca kendimi tanıtayım 22 yıllık evliyim biri 20 diğeri 7 yaşında iki oğlum var ev hanımıyım bir hayalim var ilerde kendime pastane açmak hepinize
$ 1.399
20
12

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.