Since I started in this blockchain world, I've noticed how some platforms can charge excessive fees, I think that's bad.
If there are platforms that do this, they certainly won't last long and no one will use them.
Am I in favor of charging a fee? Of course, after all there are no free servers, but a fair price is fine.
The long term will tell what happens to these platforms, and consistent projects will always seek to work in a fair and healthy ecosystem.
Follow the game. Hugs!
Se houver plataformas que façam isso, certamente não durarão muito e ninguém vai usa-las.
Se sou a favor de cobrar uma taxa? Claro, afinal não existem servidores gratis, mas um preço justo tudo bem.
O longo prazo dirá o que acontecerá com essas plataformas, e projetos consistentes sempre buscarão trabalhar em um ecossistema justo e saudável.
Segue o jogo. Abraços!