|ENG ESP|
Si tuviera que Renacer sería un gato 😌
If I had to be reborn, I would be a cat. 😌
Hello everyone community!
Today I'm sharing a realistic drawing, and also a small sample of my progress in drawing animals, in this case a cat. I hope you like it! (and excuseme my camera)
hola communidad!!
hoy les traigo un dibujito realista, y a la vez una pequeñita muestra de avance de como se me da dibujar animales en este caso un gato, espero les guste. (Y medisculpan la camara)
______________________________________________
______________________________________________
🇺🇸 An almost old drawing / 🇪🇸 Un dibujito casi antiguo
______________________________________________
🇺🇸 A little process 🤏🏻 / 🇪🇸 Un poquito de proceso 🤏🏻
______________________________________________
(The manual and technical execution are mine; Title and description are my reinterpretation the main design is not mine, it belongs to its respective author)
(La ejecución manual y técnica son mias, Titulo y descripción son mi reinterpretación, el diseñó principal no es mio, le pertenece a su respectivo autor)