27

umutsen

Available
Used
Resource Credits
50 Followers
11 Following
istanbul
October 2, 2017
umutsen
tr
7y
RE: Fırından Sıcacık ♨
yemiş kadar oldum. Teşekkür ederim :)
$ 0.024
1
umutsen
tr
7y
RE: Fırından Sıcacık ♨
Fotoğrafları görenin iştahı açılır. Ellerinze sağlık, afiyet olsun :)
$ 0.024
1
2
umutsen
tr
7y
RE: Hwal-Yay Bir kim ki duk klasiği
Teşekkür ederim :)
$ 0.000
0
umutsen
tr
7y
RE: Bitcoin durdu mu?
Benim de beklentim bu yönde. Panik satışlarıyla ne var ne yok satanlar yine kaybedenler olacaktır :)
$ 0.000
0
umutsen
tr
7y
RE: ''post removed''
Böyle böyle parayı bulacağız :)
$ 0.000
0
3
umutsen
tr
7y
RE: ''post removed''
üye oldum. Teşekkürler
$ 0.000
0
5
umutsen
bitcoin
7y
RE: Bitcoin durmuyordu?
Zarar edecek gibi bir iddiam yok alsında :) Yatırımcıların bu ani iniş çıkışlarda dikkatli olması gerektiğini söylüyorum. Bahsettiğiniz kanal bana takipçi getirecekse tabii ki seve seve üye olurum :))
$ 0.000
0
umutsen
photography
7y
RE: cover image for my blog
great picture. Where is here?
$ 0.000
0
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.