38

turekcom

Grzegorz Turek
Jestem miły i grzeczny.
Available
Used
Resource Credits
221 Followers
15 Following
turekcom
polish
5y
🌈🏳️‍🌈Marsz Równości LGBT Katowice 2019🏳️‍🌈👬👨‍❤️‍👨
Witajcie. Wrzuciłem nowy film z Marszu Równości który się odbył w Katowicach 7 września 2019.
$ 0.000
10
turekcom
polish
5y
Głosujemy na Wiosne.
26 maja 2019 głosujemy na Wiosne gdyż to partia która jest napewno lepsza niż PIS. W tą niedziele są wybory do europarlamentu. Warto głosować i wybrać właściwie.
$ 0.000
3
9
turekcom
polish
5y
ACTA2 przyjęte.
Właśnie ACTA2 została przyjęta przez europejski parlament. Narazie nie wiadomo co z tego wyniknie ale trzeba się szykować na przenosiny w jakieś inne serwisy takie jak steemit czy inne zdecentralizowane
$ 0.783
5
1
turekcom
polish
6y
Grzegorz Turek kwestuje jako wolontariusz 27 finału Wielkiej Orkiestry Świętej Pomocy
Witajcie. Na początku chciałem wyrazić wielkie ubolewanie z powodu tragedii która wydarzyła się w Gdańsku podczas 27 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czyli zabójstwa Pana Prezydenta Gdańska
$ 0.000
3
2
turekcom
polish
6y
27 finał
Witajcie. Właśnie zakończył się 27 Finał Wielkiej Orkiestry świątecznej Pomocy. Jako wolontariusz uzbierałem 709,02 zł dla dzieciaków a ponad to udzieliłem kilku wywiadów w TVN. Materiały z mojego udziału
$ 0.033
6
turekcom
polish
6y
Jutro kwestuje z Wielką Orkiestrą świątecznej Pomocy
Cześć wam. Jutro kwestuje z puszką Wielkiej Orkiestry świątecznej Pomocy. Kwestował będę w Sosnowcu. Jestem po raz pierwszy wolontariuszem. Dowiecie się jak mi poszło gdy podrzuce film z mojego kanału
$ 0.000
1
1
turekcom
polish
6y
Testuje partiko
To jest test aplikacji partiko na androida. Co z tego wyjdzie to sam nie wiem. Brakuje mi udostępniania linków czy innych treści choćby z przeglądarek do partiko tak jak ma to miejsce np. w aplikacji facebook,
$ 0.086
5
1
turekcom
polish
6y
Co się stało z dlive?
Witam. Dawno mnie tu nie było ale w związku z aferą z tym artykułem 13 postanowiłem namówić troche osób na stemmita i dlive i jakie moje zdziwienie mnie ogarneło gdy weszłem na dlive i okazało się że zostałem
$ 0.000
6
4
turekcom
strimi
6y
Szambo wybiło. Przeciwnicy tęczy próbują terroryzować polski internet, ale nikt nie traktuje ich poważnie
Polacy mają potężny ból tyłka o to, że ktoś ma prawo nie czuć się zaszczutym ze względu na swoją odmienną orientację seksualną. W dyskusjach jest wiele agresji, prostackich odzywek i próby nawoływania
$ 0.095
5
6
turekcom
strimi
6y
Robert Biedroń on Twitter
“.@BeataSzydlo pogratulowała władzom Zakopanego odwagi, że jako jedyni w Polsce nie przyjęli uchwały o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Sam pochodzę z rodziny, w której była przemoc i szczerze mówiąc
$ 0.000
3
turekcom
strimi
6y
Chuje opadają! Sejm wystawi protestującym RACHUNEK na ogromną kwotę
Po 40 dniach protestu rodziców osób niepełnosprawnych opuścili oni Sejm. Teraz przyszedł czas podsumowań. Centrum Informacyjne Sejmu przedstawiło komunikat na temat przebiegu protestu z perspektywy Kancelarii
$ 0.000
3
1
turekcom
strimi
6y
Robert Biedroń on Twitter
“Prawie 90% badanych zgadza się z głównym postulatem protestujących w Sejmie rodziców osób niepełnosprawnych. Rząd nie jest w stanie zrozumieć potrzeb społeczeństwa gdyż zbyt zajęty jest spływami, rejsami
$ 0.000
3
turekcom
strimi
6y
Z DVPY #81 - Sejm vs Niepełnosprawni, Rapujące Nastolatki, Najsmutniejsze filmy
- Lajkuj Fanpage! - Subuj kanał! BUM BUM BUM aj łoncz ju in maj rum! A wiecie co najba...Posted on Strimi.itSee the full content Z DVPY #81 - Sejm vs Niepełnosprawni, Rapujące Nastolatki, Najsmutniejsze
$ 0.000
1
turekcom
strimi
6y
Rezolucja UE w Sprawie Blockchain
16 maja Komisja Przemysłu, Badań Naukowych i Energii Parlamentu Europejskiego podjęła uchwałę określającą korzyści wynikające z zastosowania technologii rejestrów rozproszonych.Posted on Strimi.itSee the
$ 0.000
1
turekcom
strimi
6y
TRON - social media nowej generacji. Krótki opis i moja subiektywna ocena projektu.
Tym razem na warsztacie waluta TRON (TRX). Mój research oraz opinia o tym projekcie. Zapraszam. Linki: Wydarzenia: on Strimi.itSee the full content TRON - social media nowej generacji. Krótki opis i moja
$ 0.000
2
turekcom
polish
6y
Czy protest osób niepełnosprawnych w sejmie jest potrzebny?
Dlaczego niepełnosprawni protestują w sejmie? Protest zaczął się 18 kwietnia 2018 roku z powodu nie spełnionych obietnic obecnego rządu. Niby jest ta "Dostępność Plus" i niby się udaje że coś
$ 0.085
5
4
turekcom
strimi
6y
Mircoin - kryptowaluta społecznościowa
Wielu z Was na pewno słyszało (a być może korzysta) o polskim portalu Wykop.pl, na którym użytkownicy dzielą się interesującymi informacjami znalezionymi w Internecie. Niewielu jednak wie, że niedawno
$ 0.000
5
1
turekcom
strimi
6y
Wieczorek poetycki w liceum
A no zapomniałem o tym bawiłem się ok Google i chciałem wyszukać siebie w związku z RODO i to znalazłem.Posted on Strimi.itSee the full content Wieczorek poetycki w liceum
$ 0.000
1
turekcom
strimi
6y
"Zabijacie ich, cholerne egoistki!". Krystyna Pawłowicz przebiła poprzedni wpis
Protestujący w Sejmie opiekunowie osób niepełnosprawnych po raz kolejny padli ofiarą posłanki PiS Krystyny Pawłowicz. W najnowszym wpisie stwierdziła, że "zabijają oni swych podopiecznych". Oberwało
$ 0.161
4
turekcom
strimi
6y
Brutalność w sejmie wobec niepełnosprawnych
Pan Szef Straży Marszałkowskiej powinien stanąć przed Sądem i zostać ukarany,przez napad na mnie przed Sejmem RP,i teraz rzucił się na Iwona Hartwich i Matki,które chciały wywiesić słowa po...Posted on
$ 0.000
1
1

Follow, be first to know

Nothing found in posts.