38

turekcom

Grzegorz Turek
Jestem miły i grzeczny.
Available
Used
Resource Credits
221 Followers
15 Following
turekcom
polish
5y
RE: Głosujemy na Wiosne.
może zbyt krótki no ale każdy zna chyba wiosne więc nie ma co tu się rozpisywać ale chyba tu tematy polityczne nie są mile widziane bezzględu na to czy ta partia zrobi coś dobrego dla nas czy nie. Wolę
$ 0.000
0
1
turekcom
dtube
6y
RE: CKMW #25 | Polski Black Friday
Cześć
$ 0.055
2
turekcom
lego
6y
RE: Najdroższy klocek Lego
Cześć
$ 0.000
0
turekcom
polish
6y
RE: Co się stało z dlive?
strimi oraz to coś podobnego do twittera też nie działa, no super :-/ A co teraz niby działa? Jak mam linki udostępniać jak strimi padło? A oprócz dlive i tego dtube gdzie nie umiem filmu wrzucić to gdzie
$ 0.000
0
1
turekcom
strimi-stream
6y
RE: Strimi Stream - Live #2
Jak teraz wrzucać linki na strimi bo już się pogubiłem? A jakaś apka na andka będzie?
$ 0.000
0
6
turekcom
strimi
6y
RE: Szambo wybiło. Przeciwnicy tęczy próbują terroryzować polski internet, ale nikt nie traktuje ich poważnie
Zgadzam się z tobą.
$ 0.000
0
turekcom
dlive
6y
RE: I'm All in on DLive, Are You?
Please upvote my commend and subscribe my profile.
$ 0.000
1
turekcom
dlive
6y
RE: FAIL
Czemu ty flagujesz swój post?
$ 0.000
0
1
turekcom
polish
6y
RE: Czy protest osób niepełnosprawnych w sejmie jest potrzebny?
Ja też w to wieże, choć to jest niedopomyślenia żeby w kraju który jest 14 lat w unii trzebało walczyć o normalne życie.
$ 0.000
1
turekcom
polish
6y
RE: Czy protest osób niepełnosprawnych w sejmie jest potrzebny?
Tu się z tym zgadzam ale wydaje mi się że to ostatnia kadencja obecnego rządu bo nagrabili sobie nie tylko z tymi niepełnosprawnymi.
$ 0.000
1
turekcom
dlive
6y
RE: [PL/ENG] WEEKEND Z RAFONIXEM :)
Pozdrawiam cieplutko. Prosze o głos i opsa
$ 0.049
14
2
turekcom
strimi
6y
RE: "Proszę opuścić te 68 metrów". Straż Marszałkowska szarpie protestujące kobiety w Sejmie
Dla mnie to karygodne co ta straż wyprawia; poza tym ma być jakis szczyt w sejmie dlatego niech cała europa dowie się jak rząd traktuje osoby niepełnosprawne.
$ 0.000
0
turekcom
polish
6y
RE: Turekcom ZAP - 20180522t071210437z
Głosy to prawie daje cały czas, głównie na strumieniu ale też czasem na tagach. Raz mi się udało mi się wyczerpać cały steem power do 34 % i dalej nawet nie mogłem głosować gdyż miałem 0 centów za głos
$ 0.000
0
1
turekcom
dmania
6y
RE: BLIK czyli dobry sposób na wsparcie twórców bez monetyzacji na YouTube ( 360 X 640 )
Do 1 min? A myślałem że całe tam wchodzą. Ok to na dmania nie będę długich filmów wrzucał skoro ma mi tak ucinać. Ten film jest oczywiście na moim youtube, dlive, tylko nie na dtube gdyż jeszcze z tym
$ 0.000
0
turekcom
pl-artykuly
6y
RE: Facebook idzie w blockchain
Pewnie facebook dowiedział się o steemit i prawdopodobnie chce podobny system wprowadzić u siebie.
$ 0.000
1
3
turekcom
dlive
6y
RE: lukmarcus vloguje: Polish Cleaners, licencje i prawa autorskie, miesiąc bez flag oraz moja propozycja
A tu się zgadzam. Po co nam jakieś polish cliners itp. Wystarczy nam to że każdy może dać tą flagę według własnego uznania. Jednak ja nie jestem taką osobą która szasta flagami na lewo i prawo bo poprostu
$ 0.000
2
1
turekcom
dlive
6y
RE: lukmarcus vloguje: Polish Cleaners, licencje i prawa autorskie, miesiąc bez flag oraz moja propozycja
Ja zablokowałem tych polish cliners i myślę że od tej pory nie będą widzieć moich postów po tym jak dali mi flage pod postem z Q and a czy jakoś tak, to apka na andka podobna do ask.fm z pytaniem jak się
$ 0.000
1
1
turekcom
busy
6y
RE: Co jest z tym dtube? Nie mogę przesłać żadnego filmu. Albo ja jestem głupi, albo z tym serwisem jest coś nie tak.
To w jakim formacie mam te filmy wysyłać, w avi? Bo nie wiem co jest nie tak bo ja wysyłam z androida z przeglądarki samsung internet choć mam nokie 6 no ale to nie powinno mieć znaczenia z czego wysyłam,
$ 0.000
1
turekcom
pl-artykuly
6y
RE: ---
Zobaczysz że za rok lub dwa steemit stanie się drugim facebookiem tyle że z mozliwością zarabiania za lajki. Jak z dupy czy serafin czy seksmasterka i miliony ich fanów tu wejdą to dopiero będzie ciekawie.
$ 0.000
0
turekcom
busy
6y
RE: Co jest z tym dtube? Nie mogę przesłać żadnego filmu. Albo ja jestem głupi, albo z tym serwisem jest coś nie tak.
To był np. 80 mb 480p w mp4 o długości około 20 minut i lipa. Tak było z każdym innym niezależnie od długości, rozdzielczości czy rozmiaru. Niby się wysłał i przetworzył, dodałem miniaturkę, opis i tagi
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.