Üniversiteye gitmeden önce mutfakta sürekli yemek,tatlı vs. ile uğraşıyordum, farklı tarifler denemek bana keyif veriyordu.Üniversitenin ilk yılı yurtta kalmak iyi gelmedi sanırım.Sonrasında arkadaşımla aparta çıksakta tembelliğe alıştım sanırım artık mutfağa keyfi değil, biri gelecekse ya da benden şunu yap yiyelim derse girer oldum.