35

smulu

SmuLu
Available
Used
Resource Credits
191 Followers
16 Following
Polska
June 25, 2018
RE: 25 FREE STEEM MONSTERS BETA BOOSTER PACK GIVEAWAY!
Upvote!
$ 0.000
0
smulu
eng
6y
RE: MySteemUp - Coś bez czego ciężko na steemit...
Nie każdy daje poprostu upvote i leci dalej...ja naprzykład daję upvote tylko postom które mnie zainteresują i gwarantuje że są również inni którzy korzystają ze strony bardziej jako reklamy...na zasadzie
$ 0.000
0
smulu
eng
6y
RE: MySteemUp - Coś bez czego ciężko na steemit...
Zgodzę się z Tobą że nikt z ,,wyższych sfer nie poleci na to" Ale dla żółtodziobów to świetny sposób na dotarcie do większego grona osób. Póki co korzysta z tego ponad 700 osób i nikt nie narzeka.
$ 0.000
0
3
RE: Miłość w wieku 15 lat? Czy to możliwe?
Gratuluje ^^ Jeszcze dwa lata i bedziesz jak mój wujek który z ciocią,,chodził" 10 lat po czym dopiero wziął z nią ślub. A również zaczynał związek w wieku 17 lat ^^
$ 0.000
0
smulu
reakcja
6y
RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy
Dzięki za opinie :) Wiem że masz rację ale poprostu samo ,,wyszarzenie" posta jak to nazwałeś boli. Może dlatego że to pierwszy raz taka systuacja i sie nie spodziewałem. Może dlatego że w post było
$ 0.000
0
1
smulu
reakcja
6y
RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy
Przykro mi jeżeli odebrałaś to jako czepianie się...moja obrona takowym nie była. Nie robię z tego dramy bo mam taki kaprys. Cały czas pije do tego że pomimo naszej niezgodności i mojego ,,stawiania się"
$ 0.000
0
3
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
😂😂 Post poprawiłem tak jak sobie życzyłaś a i tak został usuniety ;) W dupe wsadź sobie taką pomoc ;) Miłego flagowania
$ 0.000
0
1
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
Dziękuję za zablokowanie postu :) Nieoceniona pomoc ;)
$ 0.000
0
3
smulu
free
6y
RE: Prawda czy fałsz...pomożecie? DARMOWE BITCOINY!!!
Wsumie masz racje. Ale mimo wszystko nie jestem do końca przekonany...widzę ze wiele osób korzysta z tej strony a jedyny sposób zarabiania na niej to dodawanie ludzi. Nie ma żadnej innej możliwości zarabiania
$ 0.000
0
1
RE: Me and Yabapmatt made a COOL STEEM WALLET!
Great and excelent tool. Thank u bro!
$ 0.000
0
smulu
free
6y
RE: Prawda czy fałsz...pomożecie? DARMOWE BITCOINY!!!
Ja nie mówię odrazu nie bo już kilka razy się przekonałem że np za wypełnienie głupiej ankiety z banku na moje konto wpłynęło 160 zł 😂 M2M może słyszałeś...albo ComperiaLead
$ 0.000
0
3
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
Dlaczego czepianie się ma być pomocne? Rozumiem konstruktywną krytykę... Ale flagowanie za brak ,," to chyba trochę przesada. Gdybym nie miał racji nie kłócił bym się o nią. Zanim użyłem cytatu dokładnie
$ 0.000
0
2
smulu
polish
6y
RE: Każdy Steemianin może odebrać darmowe tokeny (do 160$) w kryptowalucie Byteball + bonus ode mnie 12,5% w Steem
Wyskakuje jakiś błąd z losowymi znakami (np:#:;!&'&!) za każdym razem... I tyle :/
$ 0.000
0
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
,," dodane...i do czego teraz na siłę chcesz się przyczepić? Kocham toksycznych ludzi <3
$ 0.000
0
4
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
Radził bym poczytać na czym polega prawo do cytatu. Powiem tylko tyle że w rozdziale 3 oddziału 3 napisane jest że mamy prawo do używania fragmentów czyjejś pracy i nie jest jasno określone jak duże fragmenty
$ 0.000
0
13
smulu
polish
6y
RE: Każdy Steemianin może odebrać darmowe tokeny (do 160$) w kryptowalucie Byteball + bonus ode mnie 12,5% w Steem
Kurczę próbuje i próbuje i nie mogę sprzedać jak na jednej tak i na drugiej stronie :(
$ 0.000
0
2
smulu
polish
6y
RE: Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
Śpiesz się bo prace nad rozbiórką idą pełną parą ;) Tylko uważaj na policję bo kochają łapać zwiedzających ten piękny budynek!
$ 0.000
0
smulu
polish
6y
RE: Każdy Steemianin może odebrać darmowe tokeny (do 160$) w kryptowalucie Byteball + bonus ode mnie 12,5% w Steem
Pobrane ;) Zobaczymy czy działa. EDIT Wszystko działa tylko teraz pytanie jak to zaminić na steem. Portfele podane wyżej w poście są dziwne i trudne w obsłudze...może jakaś pomoc? :)
$ 0.000
1
5
smulu
polish
6y
RE: Beer,vodka & whisky...amazing connection
Po takiej ilości primatorka każdemu się może pomylić 😂😂😂👌
$ 0.000
1
smulu
integracja
6y
RE: Piątek,piąteczek,piątunio
Zdrówko kolego!
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.