35

smulu

SmuLu
Available
Used
Resource Credits
191 Followers
16 Following
Polska
June 25, 2018
Zoo Bydgoszcz/Papugarnia (Mała foto-relacja)
$ 0.000
1
1
Urlop 2018 czas zacząć!! Toruń...piękne miasto.
$ 0.000
7
1
20 lat życia...a świat nadal potrafi człowieka zaskoczyć
Dojechałem do miejsca docelowego...30 minut pogody i zaskoczyła mnie burza. Ale nie byle jaka burza... Widok przepiękny. Zresztą sami zobaczycie. Chmury jakby odrywały się od siebie i spadły w dół.
$ 0.000
3
On the way to holidays
$ 0.000
2
Święto kolorów!...festival of colors!
Napewno każdy słyszał już o coraz bardziej popularnym w naszym kraju święcie kolorów. Śmiało mogę polecić każdemu kto nie boi się ubrudzić kolorową mąką. Atmosfera bardzo sympatyczna...wszyscy ludzie się
$ 0.041
15
1
smulu
eng
6y
MySteemUp - Coś bez czego ciężko na steemit...
Już wcześniej pojawiał się u mnie wpis o tej cudownej stronie...Jeszcze nie wiesz co to? Żałuj ;) Jeśli zależy Ci na szybkim rozwoju swojego steembloga musisz zacząć używać MySteemUp. Wiem że jest wszystko
$ 0.000
18
6
Me and My best friend in hard work!
$ 0.000
1
smulu
polish
6y
Chorobliwa zazdrość czy normalność... Co w związku wolno a czego nie?
Uprzedzam że post jest raczej przeznaczony dla dojrzalszej części steemita. Siemka wszystkim. Na wstępie chce wam powiedzieć że ten post bez waszego udziału nie będzie miał najmniejszego sensu...nabierze
$ 0.000
4
Miłość w wieku 15 lat? Czy to możliwe?
Siemka wszystkim. Dzisiaj temat trochę trudny. Miłość...miłość w młodym wieku o ile nie bardzo młodym. I tak uprzedzę głupie pytania...mężczyzna potrafi o tym pisać i mądrze się wypowiedzieć 😂 Napewno
$ 0.194
31
4
smulu
reakcja
6y
Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy
Siemka wszystkim. Piszę ten post zdając sobie sprawę z tego jakie może mieć to konsekwencję bo przekonałem się już jacy ludzie tutaj są. (A jestem na platformie niespełna miesiąc) Ale do rzeczy! Zacznę
$ 0.090
15
14
smulu
free
6y
Prawda czy fałsz...pomożecie? DARMOWE BITCOINY!!!
Siemka! To znowu ja...Dawid :D Mam do was sprawę a mianowicie chodzi o sprawdzenie czegoś. Znalazłem u jednego z użytkowników steemita wpis o jakiejś tam stronie z bitcoinem bla bla bla. Za zalogowanie
$ 0.000
7
5
Adenture of life! Przygoda życia!
$ 0.000
1
smulu
reakcja
6y
Człowiek człowiekowi ,,wilkiem"
Witam wszystkich! Kolejne przemyślenia na temat debilizmu tego świata i jego mieszkańców. Mam niespełna 20 lat a momentami pomimo tak młodego wieku zastanawiam się co niektórzy mają w głowie i dochodzę
$ 0.596
10
1
smulu
polish
6y
Marzenia nie kosztują...przemyślenia jak razem stworzyć coś pięknego!
Podchodzę wczoraj pod bar z kebabem... ...i pomyślałem jak cholernie było by miło kupić sobie takie cudo za steemita 😂 Jak dobrze że marzenia nie kosztują....spał bym teraz w kartonie gdzieś pod mostem...
$ 0.000
1
smulu
polish
6y
Visiting an abandoned hospital. Urbex opuszczonego szpitala.
Siemka wszystkim! Korzystając z tego że jadę właśnie autobusem do pracy postanowiłem wam trochę opowiedzieć o mojej pasji. Mianowicie o zwiedzaniu opuszczonych miejsc czyli mówiąc krótko urban exploring'u.
$ 0.000
5
19
Beautiful Polish Mountains 2
$ 0.000
6
smulu
polish
6y
The beast mobile game! Najlepsza gra na telefon!
Jeśli ktoś lubi gry turowe ze szczyptą dobrego humoru to śmiało mogę polecić. Gra prosta ale wciągająca. Realia wojny ale nie byle jakiej bo wojny przyszłości. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłej
$ 0.000
2
1
smulu
polish
6y
Good night steem :D
$ 0.000
9
smulu
polish
6y
MOMO...sick sh*t or a lie?! Kolejny fake czy prawdziwy potwór?!
Hi everyone! Surely most of you have heard about MOMO. According to you, is it another silly fun or really something disturbing? Should we be afraid or rather laugh? What do you think? Siemka wszystkim!
$ 0.027
25
New day...new challenges!
$ 0.000
1

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.