40

poezjaw

PoezJaw
Available
Used
Resource Credits
44 Followers
8 Following
poezjaw
pl-filmy
6y
RE: Co jeśli 2
Znaczy zasadniczo to tak. Artykułem bym tego nie nazwał co krótkim opowiadaniem w formie dosyć mało opisowej a raczej biegu wydarzeń. Co więcej, jest mocno niekanoniczne i wiadomo, no odbiega od faktycznych
$ 0.000
0
1
poezjaw
polish
6y
RE: Będę
Śliczne
$ 0.000
1
1
poezjaw
polish
6y
RE: Powrót PoezJawa
Wielkie dzięki, poprawnie otagowałem? Bo już edytowałem. A Steemit nadal jest dla mnie nieintuicyjny :/
$ 0.000
0
1
poezjaw
polish
6y
RE: Twój głos... Twoja strona mocy!
Co prawda to prawda. Ale na pewno są jakieś wyjątki w tej polityce. Tylko problem w tym, że komu by się chciało tych wyjątków doszukiwać w tym "szambie"...
$ 0.000
0
poezjaw
polish
6y
RE: Ślub
Gratki jeszcze raz! I wytrwałości kochani! Ps. Odzyskałem konto. Poezja powraca, po 9 miesiącach bo w głowie się coś nowego zrodziło :D
$ 0.000
0
2
poezjaw
polish
7y
RE: Poezja #2: Mole
Ach, takie wiersze kocham. Ma coś w sobie. I jest zwyczajnie przyjemny, a także porównanie moli do ateistów mnie urzekło.
$ 0.000
0
poezjaw
photography
7y
RE: Fotoplastykon #45: Rzeszów
Uroczaśny :3
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Muzycznie [4] Karnawał rdzy
Już upvote poleciał :D Uwielbiałem ją zwłaszcza za Zombie.
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Muzycznie [2] Węgorze
Proszę bardzo ;) A przed chwilą wrzuciłem kolejny wpis z serii "Muzycznie" i też zapraszam do zapoznania się.
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Co tu się?
Interfejs mnie też z początku odstraszył ale idzie się przyzwyczaić ;) Powodzenia! Masz ode mnie upvote na dobry początek :D
$ 0.000
1
poezjaw
polish
7y
RE: Słownie [1] Współczesny wyzysk na steemit
Wydaje mi się że skupiając się na tagu "polish" nie ma aż tak wielkiego problemu w zakopaniu się w shitpostach. Gorzej jeżeli tworzymy po angielsku.
$ 0.000
1
1
poezjaw
polish
7y
RE: Przed-premiera Steemnova
Kreatywność steemian nie przestaje zadziwiać. Masz mój laptop, parafrazując słowa z LOTR. :D
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Plany na rok 2018
Pomysł Steemwozu jest super :D aż się rozmarzyłem. Na wakacje zrobić taki motyw z podróżami w steemitowej ekipie. Prawie jak wehikuł tajemnic tylko żeto byłby wehikuł kryptowalut hahah
$ 0.000
0
1
poezjaw
polish
7y
RE: O Steemicie w Rzeszowie
Dzięki za wspomnienie o mnie :D i wszystkich komentujących ja także zapraszam zarówno w piątek jak i sobotę.
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Cześć Steemit! Jestem Michał i pomagam ludziom w ich projektach :-)
Powodzenia w realizacji celu który w sumie na pomaganiu w tej realizacji polega :D Witamy na Steemit ;) I zapraszam do mnie jeżeli przyjdzie ochota na poezję. Sam niedawno wydałem tomik wierszy i wiem
$ 0.000
0
RE: Ahoj! Wilki Miejskie na pokładzie Steemit
Witamy na Steemit :D I powodzenia!
$ 0.000
0
1
poezjaw
polish
7y
RE: Kilka słów o Lucianie Freudzie
Świetny wpis. I faktycznie ciekawy artysta. W dodatku zmarł tak niedawno że aż dziw bierze czemu o nim tak cicho.
$ 0.000
1
1
poezjaw
polish
7y
RE: Poetycko [2] "Latarnik dusz"
Jeszcze dziś napisze :D
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Poetycko [3] "Katharsis"
Takie komentarze czyta mi się najmilej. :)
$ 0.000
0
poezjaw
polish
7y
RE: Poetycko [7] "Dokąd?"
Korzystam z różnych stron z darmowymi zdjęciami także niestety nie powiem skąd widoczek, a za komentarz dzięki ^^
$ 0.000
0
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.