RE: Support Local Business, Support a Friend
Dugay kaayu na abot pero lahi ra biya siya, maybe nakuwangan lang gyud kos sagbot ang sa sauce sad. Naanad sa kilid sa office nga grabe mura nag sabaw ang sauce ba hahaha Thanks for taking our orders, Lance! 😁
RE: Support Local Business, Support a Friend