38

omerbagci

Ömer
Herşey hakkında herşey 🤗
Available
Used
Resource Credits
201 Followers
20 Following
omerbagci
tr
6y
How much money are we going to make in the future for us to commit our lives?
Usain Bolt has won three gold medals in the last three Olympiads, running in under two minutes in total. He ran 115 seconds in total and earned $ 119 million in revenue. I mean, he's got $ 1.03 million
$ 0.000
12
2
omerbagci
tr
6y
It is difficult to be a Turk, you fight with the world. It is harder not to be a Turk, you fight with the Turks ...
We are neither racists nor discriminators, we have turned the blood against the military coup d'état on July 15, 2016 for the democracy majesty. The flame on the flags flag. If you died in pursuit of land
$ 0.000
3
omerbagci
bitcoin
6y
Do not enter the bull market without registering this stock market. very excellent ..
If you are not a member of this stock exchange and you are not a member, do not prepare for the bull season. . 👍 Link ; 🗨️ It takes only 30 seconds to be a guest. ⏲️ 🗨️Ver gives 20 UAE free of charge
$ 0.000
4
2
omerbagci
picture
6y
Türkiye , Kayseri, Yahyalı , Dereköy Şelalesi
Uzun zamandır buraya gelmemiştim , Bayram tatilinde fırsatı değerlendirmek istedim. Yaklaşık 15 metre yukarıdan akan şelale doğduğum yer olan Yahyalı'da çok meşhur ve çok kalabalık. Genellikle piknik yapmak
$ 0.026
15
omerbagci
tr
6y
Bitcoin düşünce altcoin neden düşüyor ?
Bittrex borsa sahibi ile görüşmüş bir arkadaşımın söylediğine dayalı olarak bir yazı paylaşmak istedim. Toplu bitcoin almak üzere (yaklaşık 5000) bir iş adamı , bittrex borsasından direkt olarak bitcoin
$ 0.201
44
omerbagci
news
6y
Bu çekilişi kazanana kucoin 12 bitcoin verecek 🚀
Arkadaşlar, Kucoin borsası bir promosyon yaptı. Üye olup kyc doğrulaması yapan herkesi çekilişe koyacak. Çekilişte çıkan kişiye 12 bitcoin verecek. Bana çıkmaz demeyin arkadaslar. Belli olmaz . Hala kucoin
$ 0.000
1
1
omerbagci
tr
6y
2500 OCN = 40 USD . Ocn İco'su , scam olmadığını düşünüyorum ...
🚀🚀🚀İCO 🚀🚀🚀 Telegram i olan herkese 35 USD veriyor. 🚀Coin adı ; #ocn ⚫Sahibi Justin Sun , tron'un (trx) kurucusu 🔺4-5 farkli borsada islem goruyor bunlardan birisi bittrex 🔷2500 adet 35 dolarlik
$ 0.000
2
omerbagci
tr
6y
Hiçbir güçlü insan , basit bir geçmiş yaşamamıştır..
$ 0.000
4
1
omerbagci
tr
6y
Türkçe'den yabancı dillere geçen kelimeleri merak ettim 😁
Steemde son paylaşılan gönderilere bakarken , İngilizcenin Dünya'ya yoğun bir şekilde yaygınlaştığını düşündüm. Aynı zamanda Çince'de Dünya'da hızla yaygınlaşmaya başladığını hissettim ve araştırmalarımda
$ 0.000
4
1
omerbagci
tr
6y
Bu post'ta kendimi tanıtıyorum :) Ömer BAĞCI kimdir ?
Aslında kendimi anlatmayı fazla beceremem ama klişelerden başlama yaparsam arkası gelir diye düşünüyorum 😁 1991 yılı Eylül ayında Kayseri/Yahyalı ilçesinde Dünya'ya geldim. İlk, orta ve lise yıllarımı
$ 1.659
104
6
omerbagci
tr
6y
Steem'in Türk borsalarına girmesi için mücadele ediyorum !
Emeğin küçüğü büyüğü olmaz , emek emektir. Ben elimden gelen şeyi yapıyorum. Sistemkoin.com borsasında müşteri hizmetlerine steem'in Türk borsasına eklenmesi için bir istekte bulundum. Sağ olsunlar onlarda
$ 0.000
2
1
omerbagci
technology
6y
Why is this trade robot software 1000 USD? 😨
Geçtiğimiz günlerde #Binance borsasında robotlardan kaynaklı bir sorun yaşanmıştı. #Binance hesabında bot kullanan bir grup , bu botu insanlara pazarlayarak sinsi bir plan yapmışlardı. Sayı belli bir seviyeye
$ 1.501
3
1
omerbagci
pictures
6y
7 renkli gökkuşağı selamlıyor bugünü 🤗
Bu post'u birkaç yıl sonra çocuğum görsün ve bir anı olarak kalsın diye paylaşıyorum ➡️ Sonsuzluğun bile bir sonu vardır, biz ise bu sonsuzluğun içinde birkaç onyıl misafir olup gideceğiz bu Dünyadan..
$ 2.018
10
6
omerbagci
picture
6y
Sosyal medya üzerinden Bu fotoğraf ile 0.362 BTC yardım alan adam !
Geçtiğimiz yıl Amerikan bir evsiz, bitcoin adresini bir kartona yazarak yardım talep etti ve bu fotoğraf bitcoin sevdalıları diğer insanlar tarafından ilginç bulundu sosyal medyada paylaşım rekorları kırdı.
$ 1.701
19
6
omerbagci
sinyal
6y
#Man (Matrix AI Network) , Bir yılda 100 USD olacak !!! Şu an 0.80 USD !!!
Bu sinyali , bir çok sebebe dayalı olarak veriyorum elbette. #Man ile ilgili steemit üzerinden bir makale yayınladım burada tüm detaylardan bahsettim. Aynı zamanda profesyonel çalışmalarla amatör olarak
$ 0.000
3
1
omerbagci
man
6y
Would you like to meet a potential coin that will earn 100x in 2 years?
I do not know if you will think the same thing with me, but since I think that your ideas will change when you examine the technology, I want to announce the work of Mehmet Temiz's brother to the whole
$ 0.000
4
2
omerbagci
bitcoin
6y
#Zclassic / BTC
#Zclassic , 0.00158-15 arası alış yapabilirsiniz. Paylaşımları bundan sonra İngilizce ortak dil olarak paylaşacağım. Çünkü yurt dışından da takip eden olmaya başladı. Steem Telegram ve WhatsApp üzerinden
$ 0.160
11
omerbagci
trade
6y
Amatör olarak Altcoin sinyalleri veriyorum.
Yaklaşık 15 gün önce WhatsApp üzerinden açtığım grupta amatör olarak sinyaller vermeye başladım. "Kanalımın adı Altcoin Stratejisi" Takip ettiğim bir çok altcoin var ama hepsiyle ilgilenmiyorum.
$ 0.232
15
4
omerbagci
picture
6y
Sultan papağanım eşimin en sevdiği çiçeği kemire kemire kopardi. Çiçeğin son hali çok berbat :)
Steem e daha bugün başladım ve ömür boyu kullanmak istiyorum. Hayatımda sevdiğim değer verdiğim şeylerin burada sonsuz olmasını istiyorum ve Sultan papağanım olan "mimi" yi size de göstermek
$ 0.037
5
12
omerbagci
venezuela
6y
venezuella in hard case 😞 Now the minimum wage in Venezuela is $ 20. People are killing each other for $ 1.
Why is the Venezuelan economy collapsing? The Organization of Petroleum Exporters Countries (OPEC) was established in 1960 by five countries: Iran, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia and Venezuela. When OPEC was
$ 0.000
2

Follow, be first to know

Nothing found in posts.