56

koteks

Available
Used
Resource Credits
184 Followers
31 Following
September 4, 2018
koteks
polish
4y
RE: Kobiety_ Anna Jantar radosny bursztynek
Pewnie następne pokolenia, również będą nuciły, co ja w tobie widziałam...😉 Pozdrawiam 🙋‍♀️🍀
$ 0.000
0
koteks
Polish HIVE
4y
RE: 2019 After The fall of New York czyli tania podróbka Ucieczki Nowego Jorku i Gwiezdnych Wojen
Dziś poszukałam tego filmu, przyznam się że sceny, które widziałam długo zostaną w pamięci 😂😂 oczywiście fragmenty oglądałam, bo taka cierpliwa ja Ty, to ja nie jestem. Wielkie brawa za obejrzenie w
$ 0.000
1
1
koteks
Polish HIVE
4y
RE: Alien 2 sulla terra czyli podróbka obcego tym razem wrzucony do jaskini wraz z tona nudy
Obejrzeć to i opisać, to zasługuje na wielką pochwałę. Gratuluje cierpliwości a zarazem Dziękuję!!! Dzięki Tobie poznałam filmy o których nie miałam pojęcia... śmieszne to mało powiedziane 😂😂😂😂
$ 0.000
1
1
koteks
polish
4y
RE: Terminator 2 aka Aliens czyli włoska podróbka znanego filmu
Nigdy nie oglądałam tego arcydzieła 😱 jest mi wstyd ! 🥺
$ 1.050
2
1
koteks
Actifit
4y
RE: My Actifit Report Card: May 20 2020
Dziękuję :) Gdyby nie piesio, to wynik byłby dużo gorszy :)
$ 0.484
1
koteks
Actifit
4y
RE: My Actifit Report Card: May 15 2020
Dziękuję Pozdrawiam! 🙋‍♀️😊
$ 0.000
0
koteks
reakcja
4y
RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.
Zgadzam się z Tobą :)
$ 0.000
0
koteks
reakcja
4y
RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.
Przepraszam czy ta odp dotyczy mnie ? Bo ja pisałam o zegarku ? A wie Pan przez co ludzie najbardziej umierają przez nerwy, więc proszę zadbać o zdrowie :) Już mam swoje lata i takie odzywki na mnie nie
$ 0.045
1
4
koteks
reakcja
4y
RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.
Jak świat światem, zawsze są zwolennicy i przeciwnicy. Obawy, strach, ostrzeganie przed czymś nowym, to tez naturalna cecha. Jednak często , strach ma wielkie oczy. Pamietam zegarki elektroniczne, jak
$ 0.000
0
6
koteks
Polish HIVE
4y
RE: Akcja Inspiracja #03 - Grasz w zielone?
Zgłaszam do konkursu mój post 😊
$ 0.156
2
koteks
Actifit
4y
RE: My Actifit Report Card: April 18 2020
Dziękuję ! 😀 Pozdrawiam 🙋‍♀️
$ 0.000
0
koteks
Actifit
4y
RE: My Actifit Report Card: April 18 2020
Pozdrawiam!!! 😀🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
$ 0.000
0
koteks
Actifit
4y
RE: My Actifit Report Card: April 5 2020
Witaj Ten wynik osiągnęłam w ciągu 2 godz chodzenia w miejscu. Tempo raz szybsze, raz wolniejsze, przerwy trzy. Dołożyłam machanie rękami, wiec można nazwać to jakąś formą aerobiku 😂😂 Pozdrawiam 🙋‍♀️
$ 0.000
0
koteks
polish
4y
RE: Siedzę w domu z kryminałem
Witam 😀 jest mi miło spotkać starych wyjadaczy. Życzę sukcesów w pisaniu 😀 Pozdrawiam i życzę zdrówka 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
$ 0.000
0
koteks
polish
5y
RE: Jaki jest twój ulubiony horror czyli Krzyk -klasyk kina
Horror to gatunek filmu i większość wie że to fikcja. A deformacja umysłu bierze się z życia realnego, który nas otacza. Wiec horrory wpływają negatywnie na osoby które maja problemy osobowości, tylko
$ 0.000
0
1
koteks
pl-artykuly
6y
RE: Grosz do grosza i będzie.... Lumpeksy
Dzięki i Pozdrawiam !!!! :)
$ 0.000
0
koteks
pl-blog
6y
RE: Agatha Christie " I NIE BYŁO JUŻ NIKOGO"
Dzięki mnie miałeś temat na artykuł 🙃 Ja tu jestem dla przyjemności, nie dla zysku 😊 Pozdrawiam !!! 😊
$ 0.000
0
koteks
pl-blog
6y
RE: Agatha Christie " I NIE BYŁO JUŻ NIKOGO"
Nie może być z Weku, ten wpis bo tu opublikowałam najpierw 😊
$ 0.000
0
1
koteks
pl-artykuly
6y
RE: Grosz do grosza i będzie.... Lumpeksy
Pozdrawiam :)
$ 0.000
0
koteks
pl-artykuly
6y
RE: Grosz do grosza i będzie.... Lumpeksy
Pozdrawiam Andzia :)
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.