56

koteks

Available
Used
Resource Credits
184 Followers
31 Following
September 4, 2018
koteks
polish
4y
Kobiety_ Anna Jantar radosny bursztynek
Dziś 70 świeczek na torcie miałaby, najbardziej znana polska piosenkarka. Chociaż życie zgasiło jej " świeczkę" za wcześniej , to pamięć i piosenki będą wieczne. 10 czerwca 1950 roku w Poznaniu
$ 6.242
54
3
1
koteks
polish
4y
Hair musical, perełka którą warto obejrzeć
Wczoraj oglądałam musical Hair, którego nie widziałam przeszło 30 lat. Mimo że film oglądałam dawno temu, zalicza się do tych filmów, które raz się oglądało i się pamięta. Hair Musical przeniesiony z desek
$ 7.164
52
1
koteks
polish
4y
Kobiety_Ravensbrück niemiecki obóz koncentracyjny dla kobiet
Witam Dziś chciałam opisać krótki post historyczny, który ma na celu przypomnieniu, że niektóra historia nie może się powtórzyć. Obóz koncentracyjny to piekło, które funduje człowiek człowiekowi. W czasie
$ 3.415
22
koteks
polish
4y
Kobiety_Pola Negri barwna postać oglądana w kolorze czarno-białym
Kiedy oglądamy filmy przez chwile możemy oderwać się od rzeczywistości. Współcześni aktorzy troją się, żeby ich nazwisko szybko nie znikły z popularności. Występują nie tylko filmach, ale biorą udział
$ 2.415
30
1
koteks
polish
4y
Kobiety_Rosemary Kennedy niepasujące ogniwo rodziny.
Rodzina to nie tylko więzy krwi, to również bezpieczeństwo, lojalność i wspólna historia. Każdy rodzic powinien akceptować swoje dzieci, nie powinien wymuszać posłuszeństwa pod groźbą porzucenia, odtrącenia.
$ 2.560
33
koteks
polish
4y
Kobiety_ Mileva Marić pierwsza żona Albert Einstein
Wszyscy znają nazwisko Einstein, które kojarzy się z wielkim geniuszem z dziedziny fizyki, laureatem Nagrody Nobla. Jednak nie Albercie Einsteinie będzie ten krótki artykuł, chodź jego osoba będzie wymieniana.
$ 2.545
42
3
koteks
polish
4y
Halloween horror 1978
Witam Wszystkie filmy gatunku slasher, były moje ulubione, mimo że fabuła była podobna to większość oglądałam i często do nich wracam. Dziś chciałam opisać horror z roku 1978 Halloween. Pierwszy raz ten
$ 0.811
11
4
1
koteks
polish
4y
Odpust jest, a jakoby go nie było....
Wiatam ☺️ Piękna słoneczna niedziela, oprócz że pogoda sprzyja na długie spacery, dziś w moim mieście zaczyna się sezon na odpusty. Parafii i odpustów jest kilka w miasteczku , ale największy przypada
$ 8.078
70
1
koteks
polish
4y
Akcja inspiracja 3 grasz w zielone?Sezon ogórkowy
Witam 🙋🙋😊😊 Wzięłam udział w konkursie. Pierwsza myśl która mi przyszła do głowy, to sezon ogórkowy. Sezon ogórkowy kojarzy się zazwyczaj z kulturą. Zamknięte teatry, kina, brak koncertów. Jednak taki
$ 2.970
28
2
kapitanrosomak
photofeed
4y
koteks reblogged
Ząb czasu zaklęty w fotografiach
Witam was bardzo serdecznie z tej strony rosomak a dziś post wspominkowy. W ostatnim czasie odnalazłem stare zdjęcia, widać w czasie izolacji jaka była w Polsce można przypomnieć sobie, że kiedyś się robiło
$ 3.310
43
1
kapitanrosomak
polish
4y
koteks reblogged
Punisher Max tom 6 odcinek 5 Kanibale vs Punisher
Były dwie poważne historie była lekka z małym humorem pora na jazdę bez trzymanki Kolejna opowieść komiksu Punisher wrzuca nas w bardzo interesująca historie. Frank ma za zadanie zawieźć coś co jest w
$ 2.528
23
1
1
koteks
pl-artykuly
4y
MOJE SPEŁNIONE MARZENIE SKOK ZE SPADOCHRONEM Z 4000m
Każdy ma swoje marzenia, niektóre szybko realizujemy , inne z rożnych przyczyn odkładamy lub z nich rezygnujemy. Dziś przeglądałam albumy ze zdjęciami. Kiedy natrafiłam na zdjęcia, na których odważyłam
$ 3.687
78
5
1
koteks
pl-artykul
4y
30 kwietnia śmierć zbrodniarza Adolfa Hitlera
Kiedy człowiek się rodzi, to zwiastun radości, kiedy umiera oznaka smutku i żałoby, O zmarłych mówi się dobrze lub wcale, większość z nas słyszała takie powiedzenie. Jednak historia i życie pokazuje, że
$ 1.929
13
1
koteks
ocd
4y
Poland A fire in a psychiatric hospital in Górna Grupa 55 patients burned down
I accidentally encountered information about this terrible tragedy, I do not know the previous history, even though it happened in Poland. Today I listened to songs on the net, I know one of them very
$ 8.363
46
1
1
kapitanrosomak
TravelFeed
4y
koteks reblogged
Zakopane my trip
I welcome you very warmly. Yesterday was about Rabka-Zdrój today I will tell you a little bit about my trip to Zakopane. Being in the sanatorium, there was not much entertainment, one day me and two more
$ 4.509
34
6
1
kapitanrosomak
TravelFeed
4y
koteks reblogged
Rabka-Zdrój
I welcome you very warmly. Today I would like to take you on my sentimental journey 10 years Rabka-Zdrój is a city in Lesser Poland in the Nowy Targ County. It is a picturesque place where the view of
$ 33.618
57
5
1
koteks
polish
4y
22 KWIETNIA DZIEŃ ZIEMI
Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi. To jakby urodziny naszej wspólnej matki. Jednak w tym roku jest inny z powodu pandemii. W ostatnim czasie jednak możemy odczuć wrażenie, że jesteśmy dziećmi
$ 3.097
8
1
1
koteks
polish
4y
DOBRE STARE KRYMINAŁY -SERIALE MOJE TOP 10
Dziś przez przypadek znalazłam stary serial, którego nie oglądałam bardzo, a to bardzo dawno temu. Po obejrzeniu odcinka, przypomniałam sobie, że w młodości byłam miłośniczką seriali kryminalnych. Czwartkowe
$ 10.306
65
4
1
kapitanrosomak
polish
4y
koteks reblogged
Kiedy planowałeś wielkie wakacje, a tuż za rogiem piękne krajobrazy.
Jak wiecie w tym roku miałem w planach wielka podróż, jednak nie udało się wylecieć z wiadomych przyczyn. Wyjście z domu w tych czasach nie jest łatwe,wiec postanowiłem zrobić post który nawet w takim
$ 11.050
102
4
1
koteks
pl-artykuly
4y
Igraszki z diabłem 😈 Dobry na smutek 😃
Dzień dzisiejszy zaczęłam dobrym humorem. Dlatego postanowiłam unikać złych wiadomości, od rana nie włączam telewizora unikam fb, nie czytam informacji. Pierwszy kwietnia to dzień gdzie wszyscy robią sobie
$ 0.119
9

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.