Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
IncheHujan
@inchehujan
30
Crypto Investor
Followers
215
Following
61
Follow
Email digest
Resource Credits
Available
Used
Location
Malaysia
Created
2017-12-24 09:54
RSS Feed
Subscribe
Posts
Blog
Posts
Comments
Communities
Wallet
inchehujan
ih
9y
Bisnes Offline
Pertanyaan mcm ni. ^_^ 1. Idea bisnes offline. 2. Saya nak tahu macam mana cara sebenar kumpul database. 3. Ada idea untuk buat Morning Booster kepada team. Ini info2 dari post2 yang lepas2..
$ 0.000
1
2
inchehujan
ih
9y
GAME 2018
Kalau u minat hidup kaya & kaya-raya. U kena develop aset dahulu. GAME aset tak sama dengan GAME bisnes. 2017 U mula kenal:- Aset 1: Blog Aset 2: Database Aset 3: Knowledge Aset 4: Meditasi Aset 5:
$ 0.024
4
2
inchehujan
mindapositif
9y
Buat Sampai Jadi ..
Buat sampai jadi. Orang yang berjaya dia mulakan dan buat sampai habis. Orang tak berjaya selalu berhenti separuh jalan. Bila buat aset macam ni kesusahan akan datang. Aset 1: Blog Aset 2: Database Aset
inchehujan
bisnesx
9y
Mindset
4 Lubuk Duit 1. Social Media 2. Youtube + D'Tube (Steem) 3. Blog 4. Network Lubuk Duit = Lebih banyak u buat sharing info2 yang bagus, lebih banyak u ada pembaca, lebih banyak u akan dapat duit.
inchehujan
ih
9y
First thing first > #ForPeminat ^_^
1. Sebelah nama ada nombor Selepas u register sebelah nama/branding akan ada nombor. Contoh > IncheHujan (25) Nombor bermaksud ranking, lebih tinggi, lebih banyak profit. Bila rajin menulis,
inchehujan
innerpeace
9y
Mindfullness
Kredit: Ideapod Ramai orang pernah dengar perkataan ini, "Everything You Need Will Come To You At The Perfect Time"... Perfect time? Bilakah masa yang perfect itu? Sudah lama tunggu, tetapi masih
inchehujan
bisnesx
9y
Analisis | Bisnes Menjahit Langsir
#BisnesX > Red Audi Structure Kali ni kita cerita bisnes menjahit langsir. ^_^ Macam mana nak jadi kaya-raya? . 1. DATABASE Kalau u serious, + Bisnes akan terus-menerus
inchehujan
bisnesx
9y
Kenapa bisnes belum maju?
#BisnesX Soalan: "Kenapa bisnes belum maju?".. Jawapan: "Tak fund untuk marketing".. . Selling system Awareness + Educate + Closing = $$$$ Kenal + Suka + Percaya = $$$ Know + Like +
inchehujan
new
9y
Hai..... i'm artist. ^_^
Hai.. I am artist (writer n crypto investor from M'sia). I'm here for. "Make a world a better place"... If you follow me, i will follow you back. Tq2. _
inchehujan
bisnes
9y
Kenapa bisnes belum maju?
#BisnesX Q: Kenapa bisnes belum maju? A: Sebab tak fund marketing. Bisnes Pakaian Bisnes Makanan Bisnes Aksesori . Untuk niche fesyen muslimah mcm mana ye ?? ade tips x Untuk niche babyfood tuan? Untuk