42

htahsin

Hasan Tahsin
Bende buradayım sözcüklerin sihiri ile geldim.
Available
Used
Resource Credits
297 Followers
198 Following
Türkiye
January 4, 2018
htahsin
busy
6y
Bilgi
Partili nedir bilgisi olan. Varmı?
$ 0.000
1
1
htahsin
busy
6y
Heyooo
Burada hala Türkler var mı?
$ 0.000
0
1
htahsin
btc
6y
Npxs
Npxs güveniyorum.
$ 0.000
0
htahsin
busy
6y
Sen
Sensizlik yazmıştım kağıda. Ama yinede çok hoşuma gitti çünkü sen ile başlıyordu.
$ 0.000
1
htahsin
bitcoin
6y
Preserach
Preserch coiin den arama yapıp 1000 token kazanan varmı
$ 0.000
1
htahsin
tr
6y
Monerov
Monero çatallanarak monerov oluşacak 30 Nisan'da. Çatalın karşılığı oluşması gereken monerov leri bitfinex veya binance verir mi? Bilgisi olan var mı?
$ 0.000
2
1
htahsin
tr
6y
ben geldim
Bir hastalık döneminden sonra buradayım.Neredeyse 1 ay olmuş.Ama şunu tekrar anladım ki en önemli şey sağlık.
$ 0.000
1
htahsin
busy
7y
The worst of the bad
$ 0.000
3
htahsin
busy
7y
DAYAN BİZ
Dayan kalbim, bedenim Dayanki inat olsun umutsuzluğa Dayanki kalkabilsin düşler ülkesinde bir sabah, her sabah daha hani o masalda ki hani sarı saçlı, hani masmavi gözlü yüreklice kız Sen dayan ki! masmavi
$ 0.203
7
htahsin
busy
7y
Keyif (destektr)
Nargile Çayın İzmir Balkon Manzara
$ 0.000
7
htahsin
busy
7y
Onlarla büyüyecekti genç Cumhuriyet
Heybelerin de umut yürüyorlardı gülerek. Görsen uçuyorlar dı, sanırsın süzülerek Ufukların da güneş, ısınıyorlardı Mustafa Kemal'a bakıyorlardı. Öyle mutlu çocuklardı. Onlarla büyüyecekti genç Cumhuriyet!
$ 0.036
3
3
htahsin
tr
7y
Kurtuluş savaşı sırasında kadınlarımızın fotoğrafları ilk kez yayınlandı.(destektr)
Bu harika fotoğrafları ve haberi linkiyle paylaşıyorum.
$ 0.022
12
2
htahsin
busy
7y
Ey Aşk Nerdesin
# Ey Aşk Nerdesin Tüm metinlerin, en güzel betimlerinin Sahibi olacağı bir aşk bekliyordu, Öyle bir arayıştı ki; Onunkisi Okyanusların en derinliklerine Dalıyor, bakir kalmış ayrıntılarıyla tanışıyordu
$ 0.170
4
htahsin
bitcoin
7y
Huawei de Blockchain dedi.Sıra Artık Sanal Paralara Güvene Gelse
Görsel Kaynak: Blockchain teknolojisinin kullanım alanındaki geniş yelpaze her geçen gün büyümeye devam edeiyor.İşte yeni bir haber daha.Biz yatırımcılar içinde umut devam ediyor.Artık bu haberlerin blockchain
$ 0.000
2
htahsin
tr
7y
Müslüm Baba - Şirinler (Anısına Saygıyla)
$ 0.044
5
htahsin
tr
7y
Şaşırtıcı
Bu akşam İzmir de gökyüzü bambaşka. Bizim Evden gökyüzü.Kah kentin üstüne kara bulutlar çökmüş kah bir adım ötede aydınlanmış.Karanlıkta ki güzelliğide sonrasındaki ışığı da görmek lazım.
$ 0.183
80
2
htahsin
tr
7y
Steem Bot Tracker ile tanışın
Bir çok yeni arkadaş bende dahil bot kullanmayı çok bilmiyoruz.Şimdilik bildiğim bir kaç bot var. Ancak sayesinde öğrenmeye başladım.Yeni başlayan arkadaşlarada rahatlıkla önerebilirim. Hep dönüşlerle
$ 0.000
1
htahsin
busy
7y
Yardım-Soru
Alttaki paylaşımının altıda iki yorum var bunlarda da şu ifade var;Bu yorum şu anda yazarın düşük itibarı veya düşük yorum derecelendirmesi nedeniyle gizlidir. bu ifade benim için mi yorum yapan için mi.Bilen
$ 0.201
4
1
htahsin
tr
7y
8 Mart Tarihçesi - Neden 8 Mart
8 Mart 1857’de New York’ta bir dokuma fabrikasında çalışan 40 bin işçi, 16 saatlik işgününün 10 saate indirilmesi ve ücretlerde artış yapılması talebiyle greve başlamıştı. 40 bin kadın işçinin örgütlediği
$ 0.799
5
3
htahsin
life
7y
Sürü Psikolojisi ile ilgili iki karikatür.
Sürü Psikolojisi: Hatırlayanlarınız olbilir bir gazetede şöyle bir haber vardı, Karaman’ın Ayrancı ilçesinde yoğun sis sebebiyle kaybolan sürüdeki 150 koyun telef oldu. Koyunlardan birinin uçurumdan aşağı
$ 0.000
3
2

Follow, be first to know

Nothing found in posts.